Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf i GBG idag
-
Surf i GBG idag
Publicerad av anonym-anvandare på 19 december, 2005 vid 09:08Öarna kanske? Eller fiskebäck. Skall styra upp stylepimpz-bröderna nu.
Kelsokarapp svarade 19 år sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Här snöar det och isen ligger… Skulle man dragit till gbg idag?
-
Har börjat snöa lite här med. Över tre grader vid trubaduren. Borde funka ändå. Får se hur det blir.
Kelso -
lär ju vara för kallt nu mannen. Men du är väl en isbjörn eller nåt sånt… 😀
-
Anonym användare wrote:Har börjat snöa lite här med. Över tre grader vid trubaduren. Borde funka ändå. Får se hur det blir.
KelsoNär skall du börja logga in Kelso? 😉
-
Typ nu. Går ju inte skriva inlägg som anonym längre så jag blir väll tvungen att logga in.
-
Kelso wrote:Typ nu. Går ju inte skriva inlägg som anonym längre så jag blir väll tvungen att logga in.
Men fan,Kelso! Det lär bli ett tomte mission i beerlanda på Lördag! 9-13. Och idag låg det ett par Dakine CWM i min brevlåda.. Tjohoooo! -
Gött då kommer du inte frysa så mycket. Kommer vara i Lysekil på lördag så jag lär få köra själv där uppe. Rocka fett i Beerlanda
-
Kelso! Sunningen på jul om det blåser?
Annars funkar ju fiskebäcksvik, även om det är för långt för mig att åka för sunkförhållandena där. -
Kelso wrote:Gött då kommer du inte frysa så mycket. Kommer vara i Lysekil på lördag så jag lär få köra själv där uppe. Rocka fett i Beerlanda
Men va faen! Lysekil!?! Där lär det ju inte rocka som i beerlanda!?!? Hade man inte haft en tid att passa, så hade det ju varigt rätt aktuelt att pallra sig uppåt.. Men vi lär ju få rocka ihop nere i Elyaque!! :D:D -
Vi kommer rocka så sjukt hårt i El Yaque!! Längtar grymt mycket.
-
Yep, har grejerna i bilen. Vi får se hur mycket vind som hinner komma innan det blir mörkt. Kan du komma ifrån tidigt eller? Stylepimpz kommer va i askim idag.
Imorgon förmiddag kommer rocka.
Kelso -
Har slutat nu…
sticker väl ner å kollar om en stund, men ser ju sunk ut än så länge.
Logga in för att svara.