Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surf i habo Onsdag?

• surf i habo Onsdag?

Publicerad av r3wefew på 9 januari, 2007 vid 20:00

Är någon på att sticka ut under dagen? Det verkar bli ca 14 m/s ,10 grader i skuggan, 5 i vattnet och allmänt dåligt väder, som dag typ.

wind-lover svarade 18 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 37 Svar
  • 37 Svar
  • wind-lover

Medlem
    9 januari, 2007 vid 20:15

@r3wefew 358494 wrote:

Är någon på att sticka ut under dagen? Det verkar bli ca 14 m/s ,10 grader i skuggan, 5 i vattnet och allmänt dåligt väder, som dag typ.

Pappa pålle! du får ta och göra mig ledig imorgon! du vet vad vi har sagt om det där…
    du måste ha med din mascot annars blir hon ledsen och det blir du me!!

• r3wefew

Medlem
    9 januari, 2007 vid 20:29

@wind-lover 358497 wrote:

Pappa pålle! du får ta och göra mig ledig imorgon! du vet vad vi har sagt om det där…
    du måste ha med din mascot annars blir hon ledsen och det blir du me!!

hmm det e bra att du går i skolan,, även när det blåser över 10 m/s.. du får vara mascot någon annan gång. 😀

• wind-lover

Medlem
    9 januari, 2007 vid 20:34

@r3wefew 358503 wrote:

hmm det e bra att du går i skolan,, även när det blåser över 10 m/s.. du får vara mascot någon annan gång. 😀

HAHAhaha skolan är min plikt!! och jag älskar den!!:grin: 😡 verkligen!!

alltid din mascot!! 😀

• wind-lover

Medlem
    9 januari, 2007 vid 20:42

kom igen, imorgon blir det kanon!

surfa ut me pålle!! pålle is the shit!:grin: 😀

• bananen

Medlem
    10 januari, 2007 vid 09:11

Hallå, jag är på idag, onsdag, efter lunch. Kommer localsen? Parkerar OnTop bussen i dungen? Duderino, på med gummit! Miss LunarStorm, skolka!!! Peter, get your ass over there. Hoppla pålle.

Det kommer bli super najs i eftermiddag. Får man kanske ventilera 4.2:an? Jag är sååå laddad efter att ha missat både måndag och tisdag.

Detta kanske låter som en klischa, men det ser ut att bli kallare sen… Visserligen mer vind och hyffsad temp, men luftfuktigheten skall sjunka.

Ut å åk!

• wind-lover

Medlem
    10 januari, 2007 vid 09:19

”Miss lunarstorm”:mad: sitter i skolan och hade det inte varit för att min ena hängselelina gått sönder som jag ska byta ut ikväll så hade jag kommit EFTER skolan;) verkligen efter!! haha:cool2: JO EFTER
    men,men det ser ju ut att komma vind varje dag nu så jag kommer snart ut igen och leker med er:D, hoppas ni får det gött utan mig idag, men de tror jag visserligen inte….:grin:
    jodå 🙂 ni får goo åkning idag!

kramar på er alla vi ses snart igen 😀

• bananen

Medlem
    10 januari, 2007 vid 10:25
    wind-lover;358575 wrote:
    hade det inte varit för att min ena hängselelina gått sönder som jag ska byta ut ikväll så hade jag kommit EFTER skolan;) verkligen efter!! haha:cool2: JO EFTER

Duger inte som ursäkt 🙂 Jag har tre olika längder i reserv i bilen som du kan ta :santa:. Åker dit om en timma typ.

• Oregistrerade

Gäst
    10 januari, 2007 vid 11:01

ah, de va rätt najs igår. hade int4 varit ute på säkert över en månad så det gick ju rätt kass, men vafan, de va ju tokigt varmt och fedt drafg i 5.0 så man kan ju inte klaga!
    /alex på jobbeta

• bananen

Medlem
    10 januari, 2007 vid 12:16

Jag drar ut i vätan nu. Regnet kan ju bara lätta eller hur? Vinden är på G.

10/01 13:05 11,0 m/s SV
    10/01 12:35 11,2 m/s SV
    10/01 12:05 14,7 m/s SV
    10/01 11:35 12,0 m/s SV
    10/01 11:05 13,1 m/s SV
    10/01 10:35 14,2 m/s SV
    10/01 10:05 13,0 m/s SV

DMI lovar blodrött hela eftermiddagen.

• r3wefew

Medlem
    10 januari, 2007 vid 13:11

nu kommer jag!! vaknade nyss bahh men det e fortfarande ljust…

• wind-lover

Medlem
    10 januari, 2007 vid 14:31

@bananen 358585 wrote:

Duger inte som ursäkt 🙂 Jag har

tre olika längder i reserv i bilen som du kan ta

:santa:. Åker dit om en timma typ.

jag vill ha jag vill ha jag vill ha jag vill ha 😀 du e så snäll tomten:santa: !

men jag kan inte komma idag :frown: men jag satsar på grymma dagar framöver för att inte tala om prognosen för fredag eftermiddag (sol+vind:grin: )och lördag eftermiddag:eek: titta!!
    prognos:http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=52724&a=605953&continentId=10&countryId=1001&locationId=10010112062&forcastType=3
    JAG kommer att vara där och localsen också!! 😀

• dr-masse

Medlem
    10 januari, 2007 vid 14:54

Fasen, wind-lover, var inne och kollade på din surflog och j-ar vad impad jag blev! Efter att ha läst om din stoke och ambition så måste jag medge att jag började drömma om att mina små tjejer därhemma en dag skulle vakna till samma insikt… 🙂

Förresten, den här tråden känns som ett bevis på att det finns kids (= under systembolagsålder) som verkligen gillar att vindsurfa, härligt!

Suuuuuurfa På!

• wind-lover

Medlem
    10 januari, 2007 vid 15:08

@dr Masse 358627 wrote:

Fasen, wind-lover, var inne och kollade på din surflog och j-ar vad impad jag blev! Efter att ha läst om din stoke och ambition så måste jag medge att jag började drömma om att mina små tjejer därhemma en dag skulle vakna till samma insikt… 🙂

Förresten, den här tråden känns som ett bevis på att det finns kids (= under systembolagsålder) som verkligen gillar att vindsurfa, härligt!

Suuuuuurfa På!

tack, tack vad glad jag blir 🙂

• Knatte

Gäst
    10 januari, 2007 vid 15:19

@wind-lover 358631 wrote:

tack, tack vad glad jag blir 🙂

Men jag tror faktiskt att du får dras med ditt nya smeknamn framöver. Det förstår jag efter att ha detaljläst din ”saker jag inte gillar” i surfloggen :smirk:
    Nästan svårt att inte reta dig för detta. Själv är ju jag så vuxen/mogen att jag inte retas längre a068.gif , men jag förstår ju att andra kan bli sugna a068.gif a068.gif

• wind-lover

Medlem
    10 januari, 2007 vid 15:32

@Knatte 358632 wrote:

Men jag tror faktiskt att du får dras med ditt nya smeknamn framöver. Det förstår jag efter att ha detaljläst din ”saker jag inte gillar” i surfloggen :smirk:
    Nästan svårt att inte reta dig för detta. Själv är ju jag så vuxen/mogen att jag inte retas längre a068.gif , men jag förstår ju att andra kan bli sugna a068.gif a068.gif

men, men 🙁 jaa viiiiiiill inte kallas lunarlinnea grrrrr:mad: 😉 hahaha
    det var clemens som började!! grrrr grrr 😉

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surf i habo Onsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.