Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › surf i habo Onsdag?
-
@alexasu 358642 wrote:
kom igen knatte, säg det! bara en gång!
nu klarar jag inte mer!!:mad: jag hatar det!!!!!
-
Knatte
Gäst10 januari, 2007 vid 18:21@alexasu 358642 wrote:
kom igen knatte, säg det! bara en gång!
Jag prövar att säga ”ordet” lite tyst för mig själv
Men tror Wind-lover passar bäst på Linnea ändå! Hoppas att ni får massor med vind framöver, så att du kan använda dina nya hängsele linor till något kul nu
-
Varför är det så pinsamt att vara lunarstormare? Jag är också lunare och tänker inte ändra på den saken.
-
@Rasmus_W 358670 wrote:
Varför är det så pinsamt att vara lunarstormare? Jag är också lunare och tänker inte ändra på den saken.
därför att jag inte är en lunarstormare!! och har aldrig varit det heller!!
-
@Knatte 358666 wrote:
Jag prövar att säga
”ordet”
lite tyst för mig själv
Men tror
Wind-lover passar bäst på Linnea ändå!
Hoppas att ni får massor med vind framöver, så att du kan använda dina
nya hängsele linor till något kul nu
”ordet”finns inte:D
tack äntligen:D
japp, det ser ut att bli finfint till fredag och lördag som sagt:D
-
Fredag (eventuellt) Lördag och Söndag (definitivt) gäller!!
Jag kommer klart att dra dit och slita i 5.0:an, vem mer?
-
@suecocabron 358702 wrote:
Fredag (eventuellt) Lördag och Söndag (definitivt) gäller!!
Jag kommer klart att dra dit och slita i 5.0:an, vem mer?
Gött jag e helt klart på!
-
wind-lover;358675 wrote:Fick localsen bra åk idag? 😀
Nah man, idag var inget åk som går till historien. Vi körde 5.0, men det var tunnt, för att sedan bli super tunnt. Men tjotta-benno va det skall blåsa imorgon! Anyone? Vete fan om jag kan vara borta en dag till denna veckan…
-
ne det var ju ingen höjdare… vind var det men inte tillräckigt. vet ej om jag kan imorgon måste fixa en del saker. ev till fre, lör o söndag kommer jag ut.
Grattis LS-Linnea !! över 300 inlägg på 3 månader.. det blir typ 3-4 st om dagen vilket är ganska mycket. surfa på!! både i vattent och på internet! 😀
-
ne det var ju ingen höjdare… vind var det men inte tillräckigt. vet ej om jag kan imorgon måste fixa en del saker. ev till fre, lör o söndag kommer jag ut.
Grattis L-Linnea !! över 300 inlägg på 3 månader.. det blir typ 3-4 st om dagen.
surfa på!! både i vattent och på internet! 😀 -
Oregistrerade
Gäst11 januari, 2007 vid 11:33@Rasmus_W 358670 wrote:
Det torde väl inte vara någon hemlighet vad det är som gör att detta är pinsamt. En kvalificerad gissning är väl att man inte vill förknippas med den publika bilden av en genomsnittlig ”lunare”.
/Clemens på jobbet
-
@Oregistrerade 358810 wrote:
Det torde väl inte vara någon hemlighet vad det är som gör att detta är pinsamt. En kvalificerad gissning är väl att man inte vill förknippas med den publika bilden av en genomsnittlig ”lunare”.
Gäsp. Runt två miljoner svenskar, varav ungefär hälften loggar in minst en gång i månaden. Den publika bilden är skapad av jante.
-
@r3wefew 358756 wrote:
Grattis L-Linnea !! över 300 inlägg på 3 månader.. det blir typ 3-4 st om dagen.
surfa på!! både i vattent och på internet! 😀HAHAhaha så kan de gå!!:D
Logga in för att svara.