-
Surf i Halland/Skåne/Danmark
Hej,
Jag undrar om det finns några trevliga surfare som håller till här nere i söder i höst?
Det skulle vara trevligt att hänga på någon gång!!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Surf i Halland/Skåne/Danmark
Hej,
Jag undrar om det finns några trevliga surfare som håller till här nere i söder i höst?
Det skulle vara trevligt att hänga på någon gång!!
Självfallet finns det surfare! frågan är om det finns vågor? hojta till om du ska ut å vill ha sällskap. surfsug och bil finns ständigt på lager 🙂
Alltid intresserad om det är bra vågor någonstans i området…:-)!
Jag känner till de flesta spotsen, MEN först måste du nog “förtjäna” att få del av vissa pärlor. OBS! Menar nu inte något snuskigt utan helt enkelt att du visar att du är vågsurfare i själen och har vad som krävs, samt delar med dig av egna framtida spots till moa.
Delar dessutom gärna på bensinpengen då jag är arbetslös just nu och har en stor bil som är ganska törstig men perfekt surf wagon;-)
Kontaktuppgifter:
Nicco Schiller
Billdal Halland/ Götet etc
nicco.schiler@gmail.com
0706543012
Peace!
inte för att vara den som är dem (fast jag blev det nu) så liknar vågsurfkonfen mest en sida som agerar raggsida, hahaha! surfs up!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Surf i Halland/Skåne/Danmark
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.