Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing surf i malmö

• zoolander

Medlem
    14 maj, 2005 vid 14:35

inget vidare.. kommer säkert vara proppat på stränderna.. men det e ju inte långt till näset och klagshamn

• martent

Medlem
    14 maj, 2005 vid 15:59

Inte så bra! Men du har en kvart till habo ljung, 5min till Ribban vid nordväst och näset (Falsterbo,lunghusen,tippen) ungefär 25min med bil. Men det går att kita på sibbarp men det är ingen som gör det vad jag vet..

(Men tänk på att det är foil förbud på vissa stränder. smile.gif)

• mrmille

Medlem
    14 maj, 2005 vid 16:47

suveränt, hade varit fint om nån kunde rita ut spotsen på en karta, om det nu inte redan finns så klart.

Foils?
    Mjae, täntke komprimissa och ta med en ARC istället wink.gif

• zoolander

Medlem
    14 maj, 2005 vid 17:06

S.Ö.K på forumet.. finns säkert ett tiotal kartor!

• luuddee

Medlem
    14 maj, 2005 vid 19:40

jepp där e tysk stämpel på foils.. och vi t¨illåter itne tyskar på vissa stränder. hmm.. men där finns hur många ställen som helst attt köra på.. bara skriv här så vet du var alla tar vägen,.

• mrmille

Medlem
    14 maj, 2005 vid 19:48

Jag är bara tysk i hjärtat. Har lärt mig att hata på det viset. Blir mycket rakare och ärligt då. Men nejdå, lämnar foilsen hemma. Vill inte ha dem brända på bål av trångsynta skäl.

Ser ut som klagshamn är det som ligger bäst till rent geografiskt för min del. =)

• annas

Medlem
    14 maj, 2005 vid 19:51

varför kitar ingen i bunkeflo? ..funderade lite..

• luuddee

Medlem
    14 maj, 2005 vid 19:51

mmm.. där går o köra från ost till väst typ.. inte riktigt.. nord vindar funkar inte. . där e jevla windsurfare som lackar när man kör där bara men det e lugnt.. sen e det lite kruxigt med stenar på stranden. . dock inge i vattnet..

• luuddee

Medlem
    14 maj, 2005 vid 19:53

där e massa småstenar.. och lite väl grunt .. men man kan köra på klagshamn norra sidan..när det inte är somamr för då e där jevla massa folk.. inte lika mycket sten där som bunkeflo..

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2005 vid 21:44

tänk på att han e en inlandskitare. han kommer uppleva klagshamn som paradiset.

• luuddee

Medlem
    15 maj, 2005 vid 00:49

jo det e sant

• sidpiraya

Medlem
    15 maj, 2005 vid 10:32

spanade lite här omkring i går och sibbarp funkar faktiskt.inte optimalt lite sten vid stranden men där är en liten remsa mellan sibbarps småbåtshamn och kallbadhuset som borde funka fint. ingen som kajtar här omkrig eftersom det finns så sjukt mycket bättre ställen om man sätter sig 5-20 min i bilen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing surf i malmö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.