-
surf i outer banks -North Carolina
e det ngn som surfat på de yttre sandbankerna utanför NC?!
Jag ska dit o jobba from juni o skulle skitglad för alla tips jag kan få!
(främst kite o vågsurf..)
:cool2:
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › surf i outer banks -North Carolina
e det ngn som surfat på de yttre sandbankerna utanför NC?!
Jag ska dit o jobba from juni o skulle skitglad för alla tips jag kan få!
(främst kite o vågsurf..)
:cool2:
Du kommer att få bra surf där !
http://www.insiders.com/outerbanks/main-watersports3.htm
”Outer Banks is widely recognized as one of the top places in the world to kite-surf because of the ever-present wind and shallow sounds. Kitesurfers favor the Pamlico Sound off Hatteras Island because it is so wide and has few obstructions to the kite lines. Some daredevil types also kitesurf in the ocean.”
it’s where I used to surf, the place rocks, best spot on the eastcoast of the us and good waves for regular surfing when the wind is down.
peace
check http://www.wannasurf.com
for more info, hatteras has the best waves on the east coast, expect barrels over a sandy bottom.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › surf i outer banks -North Carolina
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.