Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf i Stockholm onsdag 9/9?
-
Tidig morgon på Dalarö även för mig. Bara att hoppas på det bästa. Resten av veckan ser klart dyster ut. Ses där!
-
Om prognosen håller så satsar jag på björkvik tidigt imorgon. Måste bara cleara hemma…
-
En fråga till Dalarö locals, är det någon ide att ta ett tidigt morgon surf på den här prognosen med 86l bräda och 5.3kvm som största segel? Om så ses vi innan solhärket går upp:)
-
Borde inte Kappellskär leverera bättre imorn? Några som ska dit?
-
jag blir på trälhavet vid 14:00. kliver i vid österskär.
-
ålarenset;574365 wrote:jag blir på trälhavet vid 14:00. kliver i vid österskär.
Jag går i vid brevik. Om inte det är bra drar jag vidare till kappellskär
-
Jag drar snart och beräknar vara på Dalarö strax före 06:00
//Björn
-
Hur ser det ut på Dalarö? Tillräckligt med vind? :confused2:
-
nonnos;574390 wrote:Hur ser det ut på Dalarö? Tillräckligt med vind? :confused2:
Idag blev det en Ka-Boooom körning 😉
Vet inte hur det är nu, men när jag var där mellan 6:30-7:00 och då var det ingen vind 😡
Från Surfnet:
vader.se -stm dalarö, ingen planar…, jocla 2009-09-09 07:00
vader.se -stm dalarö, verkar hoppa igång, provar 7.0, jocla 2009-09-09 07:12 -
Guppade till halv åtta då vinden kom från ingenstans 😉
Körde 7.5 tills jag var överriggad strax efter åtta då jobbet kallade!
Inte riktigt enligt uttalad plan men de va gött ändå!
/ Peter
-
Jag kom dit vid 06.00 och då var det inget vidare. Riggade sexan iallafall och körde ett tag. Vid 07 kunde jag få till lite planing men sen dog det igen. När jag drog vid åtta hade det dock kommit igång på riktigt, men då var det självklart dags att dra till skolan. Kunde dock varit värre…
-
Jag bröt vid 9, då var det överlevnadssurf med 120 litersbräda och 7.0. Vinden kom med kraft i och med att solen steg.
-
Jag kom vid sju när några åkte hem. Från åtta körde vi 6.2 och 5.6, både med vågis och freestyle.
Bra start på dagen!
-
Körde 6.0 med 115l freeride från 8.30 till 10.30 på dalarö. Det funkade kanon. När jag drog såg det ut att ha ökat något.
/pelle
-
attans att jag inte tog ledigt och körde förmiddags-surfing idag.. verkade najs
Logga in för att svara.