Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i stormen?

• aronh

Medlem
    22 februari, 2008 vid 21:28

Lite skakigt men kul att se. Var det bara du och den besvikne kitaren Filip ute? Var det med något när han surfade i filmen?

• spray

Medlem
    22 februari, 2008 vid 21:48

Kan du lägga upp en nedladdnignsbar version? Jag har inget codex som funkar med den läsaren…

• gurra1978

Medlem
    23 februari, 2008 vid 06:50

Den var lite halvrolig faktiskt. Kul att se.

• sebbe

Medlem
    23 februari, 2008 vid 08:34

Vi försökte launcha filip med hans kite men trotts att jag höll i honom så flög vi iväg!!!..dvs för mycket vind!! Filip hade en 7a och hade behövt en 5a för att fixa det. Synd för att han rippar big time i Kite.
    Ska se om vi får lite bilder idag med.

Annars är det DiVX film för dem som inte kan se. Ladda ner DivX, är det bästa jag har hittat för att få ner storleken på filmer med bibehållen OK kvalitet.

• flip

Medlem
    23 februari, 2008 vid 16:08

jag skall jobba på min kamera hållning…men jo, sjukt vad det blåste då!!!

• rimsson

Medlem
    23 februari, 2008 vid 16:10

Ska jobba på min kamera hållning till nästa gång, men jo..satan vad det blåste då!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i stormen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.