Senaste nytt Forums Vågsurfing Surf i thailand

• Surf i thailand

Publicerad av klasen på 19 juni, 2006 vid 18:03

Är det nån som har koll på var det går att surfa i thailand. Ska åka dit en sväng nu i juli och funderar på var man ska satsa på att åka..

Ska till nya zealand sen, några tips på bra surfspots? kommer va i Auckland mesta tiden..

klas

tuco svarade 18 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • emmah

Medlem
    25 juni, 2006 vid 09:23

Tror att det går att surfa på phuket och juli ska väl vara den bästa månaden har jag hört. Jag var där i januari, inget surf då precis, men snackade med lite folk runt Kata beach. Kolla http://www.phuketsurf.com/

• tuco

Medlem
    3 juli, 2006 vid 17:39

Jag vet att jag kommer att få skit för detta, men om man åker till ”andra” sidan världen för att surfa så är inte thailand ett alternativ för mig i alla fall. Otroligt dålig sweel upptagning jämfört med indo, jag brukar bestämma mig för om jag ska surfa eller ….göra vad man nu gör på vanlig semester för mig är valet redan klart en bra massa år fram över, SURF före allt.
    och då för ~summa deg får du garanterat surf, sol och allt livetts goda, varför bara ta en bit av kakan och hoppas på att nån ”sweelet” ska ge dig resten av kakan när du kan gå Indo och få en hel kakburk, (jävligt flummig liknelse ja vet).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surf i thailand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.