Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › surf idag ?
-
surf idag ?
Publicerad av anonym-anvandare på 19 april, 2005 vid 07:24Tja allihoppa nån som ska ut idag isåfall var ?
om det är nån som kan tänka sig att bjuda på lift så vore det väldigt shysst. Isåfall 0739220043 tacksam för alla svar.
//Swe880 / Adamanonym-anvandare svarade 19 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
yes. drar ut eter skolan. lär bli gutt drag i 4.2an
men har tyvär inte vägarna förbi stockholm…
-
Hej Adam!
Du får gärna åka med oss! Vi skall ut och surfa i Sverige idag.
Häng med vetja!!!
-
Jag har hört att Skandinavien går av idag!! Nån som ska med? Jag kör!!
-
Retar mig lite att du, Styret, hann före mig med några sekunder! Nu ser det ut som jag har härmat din idé. Men gjorde det samtidigt.
Kul f.ö. att tog Stockholms-spåret. Jag var inne på den med, men vågade inte eftersom man är Göteborgare och lätt kan anklagas för att lida av lillebrorskomplexet.
-
jag var bara spydig för att jag känner adam så om jag får vara seriös måste jag klanka och klaga på dom (om det är nån) som har vart spydig utan att känna honom.
blev lite många som var spydiga.
-
hehe tack för det styret .. nu känns ju allt mykke bättre
jaja kommer ner till dej sen styret i juni ska va där en månad då jävlar blire surfa :D’
//swe880 / adam -
Men grejen dom reagerade på var väll att du inte skrev ut var du bodde. Visst kan du säkert hänga med ut med olika folk men det är väll lämpligt att de vet om du bor i närheten.
-
Ett väldans bra sätt är att skapa sig en användare och att skriva in den lilla detaljen där det står var man bor.
[Edit]: Eller så kan man komma ihåg att logga in…/Niclas – väntar på nästa kuling-tips
-
har en användare men de gick inte att logga in .. men om man skriver i sthlm .. å telenummer ska man få alla dom spydiga svaren endå eller vadå ?
tror inte att jag hade fått bättre svar om jag hade skrivit huddinge också eller ? -
man skulle ju iochförsej skriva ett nytt inlägg å vara inloggad å se om man får fler svar ? eller vad tror ni?
-
Hej. Grejen var ju att du inte skrev Stockholm.
*kram* Alla börjar bli frustrerade nu, då blir det lätt lite upprörda känslor.
-
ja men blir lätt de när man inte surfat på hela vinter .. de blir ju inte bättre av att resten av familjen är på lanzarote å de blåser 20m/s där och är 3meters vågor.. jaja nu lägger vi ner den här tråden …
-
Du lade upp ett mobilnummer. Alltså kan man inte avläsa var du befinner dig. Sen kollar ju knappast alla IP för att se vart du sitter.
(Vill nu inte att du ska tro att jag kritiserar dig, men det är ju tips inför nästa inlägg, hade jag varit i samma stad hade du direkt kunnat hänga med mig ut)
Logga in för att svara.