Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?
-
Hmm, bevakar Onsalamätaren ett tag till. Annars får jag väl lugna mig tills imorgon.
-
che-riff, kan du ta med din sele som du vill sälja till torkel imorn… e lita sugen på att testa den.
-
skall du köra vågbräda i torkelstorp? , det är inga vågor där ju.. Det platt, grunt och massa stenar, om du skall iväg tidigt ( efter 12 ) , så slå en signal… så drar jag dit samtidigt 0737-838186,
Ha det gött -
Fast det kan ju vara schysst att öva plattvatten inför da real thing! Stenarna behöver man ju inte oroa sig för om man går i från piren och håller sig lite längre ut. Är själv sugen på att ta med mig en surfbräda och öva lite inför höststormarna.
-
tja har inte hunnit köpa en ny än! skall ta tag i det snmart. har krängt min nsp. skall även säljha en brasse bräda sedan e det dags för en ny!
-
nja där kan man ju bara öva trick…
men får la se vad dte blir tar hellre o kör vågor. har en ny vågbräda så den bör döpas -
Regnar ju hela dan idag!
lite trist…men det blåser ca 14 m/s nu, så jag drar ner en sväng till Torkelstorp… Ngn annan som e på? Kommer vara där om ca 1 timma…
om ngn vill ha statusrapport senare så e d bara att ringa, 0707224123
-
vi drar nog (om johan vill köra…) dit senare i em, jag, Bodhi(driver) och
>´Che(guevara)-Riffen
>Johan no. II Aåååhrman<
<
<
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<>>>
<-<-<-<-<-<-<--<--<-<-<-<-<-<-<-<-<-<--<<--<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<<--<-<-<-<--<-<-<-<-<-<-<-<-<-<--<-<-<-<-<-<-< kul...
<--<-<-<-<-<-<--regn!-<-<-<-<-<--<-<-PRIMA DONNA!!!
………………..Samantha………………………..^¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨öä-ö.-.!õôôÔôôôôÔÔÔÔÔhhhhhh!
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzKlicka nåra ggr på shift tangenten så aktiveras “stickyKeys” och med lite fantasy skulle detta kunna vara ett meddelande som kommit från Jjymmden.
-
eh, ser ju bara ut som skit…
spelar la ingen roll om man aktiverar Tröga tangenter…
har la inte med texten att göra?! -
DanielSan: Paint the fence!
Wax on wax of o allt d där.Du, jag har litte tråkigt bara…. ta dig i kragen och åk senare när resten av oss kommer.
Logga in för att svara.