Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?

• yann

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:47

Hmm, bevakar Onsalamätaren ett tag till. Annars får jag väl lugna mig tills imorgon.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:47

cool, hör av dig om det passar.

• nn4an_mike

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:48

che-riff, kan du ta med din sele som du vill sälja till torkel imorn… e lita sugen på att testa den.

• svinet

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:52

ja e på. Har pörecis köpt vågbäda

• adde

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:58

Perfekt i Torkelstorp laugh.gif

• yann

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:59

Svinet, vad blev det för bräda? Göran eller Nord?

• metallifredd

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 16:03

e du i torkel nu?

vind?

• nn4an_mike

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 16:06

skall du köra vågbräda i torkelstorp? , det är inga vågor där ju.. Det platt, grunt och massa stenar, om du skall iväg tidigt ( efter 12 ) , så slå en signal… så drar jag dit samtidigt 0737-838186,
    Ha det gött

• yann

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 16:12

Fast det kan ju vara schysst att öva plattvatten inför da real thing! Stenarna behöver man ju inte oroa sig för om man går i från piren och håller sig lite längre ut. Är själv sugen på att ta med mig en surfbräda och öva lite inför höststormarna.

• svinet

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 21:05

tja har inte hunnit köpa en ny än! skall ta tag i det snmart. har krängt min nsp. skall även säljha en brasse bräda sedan e det dags för en ny!

• svinet

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 21:07

nja där kan man ju bara öva trick…
    men får la se vad dte blir tar hellre o kör vågor. har en ny vågbräda så den bör döpas smile.gif

• danielsan

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 08:49

Regnar ju hela dan idag!
    lite trist…

men det blåser ca 14 m/s nu, så jag drar ner en sväng till Torkelstorp… Ngn annan som e på? Kommer vara där om ca 1 timma…

om ngn vill ha statusrapport senare så e d bara att ringa, 0707224123

• metallifredd

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 09:00

vi drar nog (om johan vill köra…) dit senare i em, jag, Bodhi(driver) och

>´Che(guevara)-Riffen

>Johan no. II Aåååhrman<
    <
    <
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    <<>>>

<-<-<-<-<-<-<--<--<-<-<-<-<-<-<-<-<-<--<<--<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<<--<-<-<-<--<-<-<-<-<-<-<-<-<-<--<-<-<-<-<-<-< kul...
    <--<-<-<-<-<-<--regn!-<-<-<-<-<--<-<-PRIMA DONNA!!!
    ………………..Samantha………………………..^¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨öä-ö.-.! õôôÔôôôôÔÔÔÔÔhhhhhh!
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzz

Klicka nåra ggr på shift tangenten så aktiveras “stickyKeys” och med lite fantasy skulle detta kunna vara ett meddelande som kommit från Jjymmden.

• danielsan

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 09:03

eh, ser ju bara ut som skit…
    spelar la ingen roll om man aktiverar Tröga tangenter…
    har la inte med texten att göra?!

• metallifredd

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 09:30

DanielSan: Paint the fence!
    Wax on wax of o allt d där.

Du, jag har litte tråkigt bara…. ta dig i kragen och åk senare när resten av oss kommer.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.