Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?
-
Svar till:
Fick ni som kom senare åkt ngt eller hade jag förbrukat all vind?
Vart bär det hän imon då?
[/ QUOTE ]
Ja j-vlar vilken megalooser man blev idag då. 2 timmar i bilkö för nothing.
Tar det säkra före det osäkra i morgon och kör en förmiddags-session i rågelund.
-
Svar till:
Ja j-vlar vilken megalooser man blev idag då. 2 timmar i bilkö för nothing.
Tar det säkra före det osäkra i morgon och kör en förmiddags-session i rågelund.
[/ QUOTE ]
Tycker allt lite synd om er…
Drar nog dit oxå imon, om vinden ser bra ut… och min kropp har återhämtat sig lite från kiten idag… E allt bra mör…
Vore ju gott oxå om det inte regnar imon…Vad satsar du på för tid`?
-
Jag snackade med Bodhi , de skulle försöka vara nere vid 9 redan… de skulle dra hemåt vid 12.30, så jag antar att det är då det börjar blåsa på riktigt…
-
ok, får skippa morgontimmarna… tror jag e för seg för att orka ta mig upp så tidigt…
siktar på att komma dit vid 12… om d nu blåser bra…
-
ni hade samma flyt som vissa vindsurfare tydligen..
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Number=331869
Man ser exakt på grafen när ni anlände till torkelstorp
-
ahh, Olofsbo rockade igår!
Mellan 12-15 m/s tills sjusnåret i går kväll och riktigt sköna vågor
Skulle du hem till ön under helgen mannen? Dyker ev upp på sön, får dra en kaffe då!
//alex
-
lutar lite åt att stanna i stan.
helvetes jävlar igår alltså… det blåste som fan till vi fick bytt oom. sen nada.
vi väntade i ca 2h.Samma i förrgår. åkte t stenungsund vindhelvetet försvann på väg dit.
sitter nu i valet o kvalet om jag o Bodhi ska dra nu eller inte. ser sådärut.Hör av dig på söndagen Alex-ralex så kan man ju se.
MÅSTE ut på vattnet NU.
fan
-
grym vind i rågelund när ja åkte till jobbet vid halv 8 idag fredag massa vita gäss hoppas det inte vrider mer till nord bara så om ni kan stick dit nu va bra tryck .sammi
-
Någon som vet mer om vind i Åsa nu?
Ser inte bra ut här inne i stan men mätarna runt omkring visar ju 8-10. Orkar inte köra ner i onödan. -
det var bra vid 8 som sagt kan ringa hem till tjejen o kolla om det e nån vind fast sen tycker ju hon det blåser bra flaggorna rör sig .sammi
-
det ska tydligen blåsa där nere nu ja sitter i kungsbacka o här e det bra vind så det är väl bara att köra .sammi
-
För er som inte var där kan jag berätta att det var regn och lite byigt och ca 5 kites och lika många w-surfare men gör skoj. Körde min torch 6:a för första gängen det var som att spela racing spel på datorn vi snackar handledskontroll. Inte helt lätt men riktigt ballt.
-
Ja då var det tur att man inte satte sig i bilkö igår kväll!!
Andi
Logga in för att svara.