Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf imorgon?
-
Surf imorgon?
Publicerad av arnold på 8 maj, 2004 vid 18:18Vinden ska vrida över till NÖ och senare N. Funderar på Farhult eller kanske med hjälp av brisen Vejby. Ska ni med Henrik & Nixa & Bengt?
nilsson svarade 20 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Med tanke på (Morgon)dagens familje aktiviteter satsar jag helst på vejby, tom. sideoff, framåt e.m! men vi hörs imorgon f.m
P.s annars får jag lämna av fam. och sen åker vi till farhult d.s -
Svar till:
Vinden ska vrida över till NÖ och senare N. Funderar på Farhult eller kanske med hjälp av brisen Vejby. Ska ni med Henrik & Nixa & Bengt?
[/ QUOTE ]
NORD i Vejby?!”#¤% hur ligger det till med väderstrecken broder?
-
Vi kommer förmodligen hålla till i Farhult iaf, hade varit kul om fler kom dit, vi är 3, åker väl dit vid lunch skulle jag tro
-
N,O,S,V är de jag känner till. Vejby fungerar utmärkt en solig vårdag med nordlig grundriktning då brisen gör att vinden som offtast vrider över till NNV, Broder!
-
NV ja, men nord har ja svårt för, tacka vet ja en stadig SYDVÄST
-
Vi hade en klockren dag idag i Farhult kan jag säga, iaf fram till halv 4, 4 tiden då det började regna, åska, vinden vände och sedan försvann.
-
ah va i satan
jag som trodde de blåste fucked o stannade hemma
uurrgghh! -
Inte alls, bralla på som fan med 14 och min 16 var det jävlar i mig tryck i. Nästan rak onshore.
-
oh.. glömde signa..
hum… ska egentligen till linköping ikäll
men man borde kanske vänta tills imorrn o få
sig lite åk imorron istället
tror du de blir åkvänligt imorron? -
Vet inte hur vädret blir imorgon men vind verkar vara 5 s/m lite mer/mindre kanske, NV rak onshore i Farhult till eftermiddagen
-
Vejbystrand är bra, frånsett aggresiva badtanter, på det mesta med väst och även en sydväst när det regnar är bra. Men imorgon blir det väl Råå?
LARSSA VAR ÄR DU!!! -
vi får hoppas på de bästa
jag drar till farhult imorron
ni farhultsfolk.. hör av er om ni drar nånstanns
bättre! 0704-240019 -
de va inte mycket vind att hänga i granen
kanske blir litta bris
vart drar folket?
Logga in för att svara.