Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf imorgon eller!?!??!
-
Haha…
Imorgon ser det bättre norrut, alltså åker jag inte söderut..
Getskär e gutt dock.. men som sagt, det ligger åt fel håll imorgon.. -
Tja
Drar alla till sunnigen nu eller??? Sugen på fett surf i Sverige nu! Kom hem från Pozo idag. 3.7 och 3.3 de senaste dagarna. Här skall laddas!!!!!!!
Kelso -
Svar till:
Tja
Drar alla till sunnigen nu eller??? Sugen på fett surf i Sverige nu! Kom hem från Pozo idag. 3.7 och 3.3 de senaste dagarna. Här skall laddas!!!!!!!
Kelso[/ QUOTE ]
Gött att höra att det är full fart nu Keso!
Satt nått nytt gott nu eller?Ola P har nog rätt att Sunningen kommer bli svinbra! Men frågan är om Getskär (som ju är mindre än halva körsträckan) går av också! Vi får helt enkelt vänta på DMI:s uppdateringar under dagen. Jag jobbar och kikar prognoser hela dagen. Messa, ring eller maila om vart ni fristilare tar vägen!
/Staffan
-
Svar till:
Hej
Var ligger getskär?[/ QUOTE ]
Söder om Stenungsund. Stora Höga och västerut. Sök på http://www.lantmateriet.se
/S..
-
Tja
Jag väljer nog Sunningen. Är ändå påväg norrut.
Jag satte min första shaka i Pozo. Fick igång vågridningen och frammåtloopen också. Feta vågor på Mosca med side offshore vind. Sjukt bra vågor två av dagarna.
Kelso -
Det blåser bra i Getskär just nu, och det ska ju öka så…
Sticker ner om en liten stund, hoppas det blir fler!
/Martin -
Är det svårt att köra i tjuvkil om man inte är så duktig? Är det mycket stenar och crap, och är det djupt med en gång?
-
Halkig igång från en betongramp som slutar i några halkiga stenar innan det blir 3 meter djupt, så, nej, ingen kakbit.
-
bananskal va kul vakna med världens förkylning å snorig näsa.
det har ju inte blitt bättre under dan heller
hoppas ni får en fet dag jag bellar en surf film i stället! -
Å jag som var 100 på att jag skulle se dig i Birdie Bay idag! En av dina firmabilar stod utanför mataffären i B-landa i morse, men det vart ju inte du..
Krya på dig! -
Halloj Dan the man! Fan, det va rock n roll i tjuvkil idag!! Orutinerat av dig att gå å bli sjuk nu!!
Logga in för att svara.