Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf imorgon fredag Habo-La? Var? När?
-
Surf imorgon fredag Habo-La? Var? När?
Publicerad av danneee på 26 november, 2009 vid 17:17Sjukt sugen har lyckats jobba eller annat fattigt så fort det varit vind så nu tänker jag ta en day off!:grin: Ngn mer som skall ut och isf var/när?
kitelife svarade 15 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Yup… Skall ju blåsa och lördag har jag återigen lyckats boka in annat, sjuk abstinens… Antar att Brasilienkitare är för fina för att kitea imorn? 🙂
-
Danneee;590147 wrote:Sjukt sugen har lyckats jobba eller annat fattigt så fort det varit vind så nu tänker jag ta en day off!:grin: Ngn mer som skall ut och isf var/när?
Jag kommer nog till LÅ i morgon, ser inte bra ut sen så det är bäst och stilla abstinensen litta :tongue:
12 tiden kanske en stund senare…
-
Drar ut nu, ändrade planer så det blir JP. Pan det är bara att avbryta det du håller på med och dra dit nu, är ju uppehåll! 🙂
-
Ahhh det var väl sköönt :smirk: blir fan lite kul småvågor därute på revet :ooo:
nu kan man göra nått vettigt i morgon… (fast prognosen ser bättre ut nu igen ; )BaNNeRParaD hela dan 😀
Logga in för att svara.