Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf imorgon fredag Habo-La? Var? När?

• Surf imorgon fredag Habo-La? Var? När?

Publicerad av danneee på 26 november, 2009 vid 17:17

Sjukt sugen har lyckats jobba eller annat fattigt så fort det varit vind så nu tänker jag ta en day off!:grin: Ngn mer som skall ut och isf var/när?

kitelife svarade 15 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • marh

Medlem
    26 november, 2009 vid 17:34

Har fabriken stängt imorgon?

• danneee

Medlem
    26 november, 2009 vid 18:06

Yup… Skall ju blåsa och lördag har jag återigen lyckats boka in annat, sjuk abstinens… Antar att Brasilienkitare är för fina för att kitea imorn? 🙂

• marh

Medlem
    26 november, 2009 vid 21:10

Jag kan inte ta ledigt gruvan får sån extravaganza

• kitelife

Medlem
    26 november, 2009 vid 23:24
    Danneee;590147 wrote:
    Sjukt sugen har lyckats jobba eller annat fattigt så fort det varit vind så nu tänker jag ta en day off!:grin: Ngn mer som skall ut och isf var/när?

Jag kommer nog till LÅ i morgon, ser inte bra ut sen så det är bäst och stilla abstinensen litta :tongue:

12 tiden kanske en stund senare…

• danneee

Medlem
    27 november, 2009 vid 08:31

12 i Lå då… Passar mig bra, ses där Pan.

• danneee

Medlem
    27 november, 2009 vid 09:46

Drar ut nu, ändrade planer så det blir JP. Pan det är bara att avbryta det du håller på med och dra dit nu, är ju uppehåll! 🙂

• kitelife

Medlem
    27 november, 2009 vid 13:55

Ahhh det var väl sköönt :smirk: blir fan lite kul småvågor därute på revet :ooo:
    nu kan man göra nått vettigt i morgon… (fast prognosen ser bättre ut nu igen ; )

BaNNeRParaD hela dan 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf imorgon fredag Habo-La? Var? När?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.