Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf imorgon sakkers!?!?
-
Surf imorgon sakkers!?!?
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 19 maj, 2005 vid 10:28nu e jag fan tokigt sugen, gaah!!!
så vart tänker ni dra hän???
jag e lite sugen på OlofsBo, de funkar la..inte vart där än.DMi ser grymt ut, väntar på uppdatering
(för er som inte vet dem olika bajsfärgerna, så är de mörka 11-14m/s å de andra 8-11 om jag inte mins fel )
hakuna svarade 19 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
OM jag får ledigt i morgon är jag på ner till olofsbo. eller något plejs som funkar! Men chefen är måttligt imponerad av mitt förslag.. det återstår att se…
-
Torkelstorp på onsala sidan funkar annars bra på S-SO!
Kan bli lite ramper att leka med!
/Jan. -
Svar till:
Torkelstorp på onsala sidan funkar annars bra på S-SO!
[/ QUOTE ]
Du menar Gottskär eller Draget?
-
Svar till:
Eller kanske Onsala sidan AV torkelstorp..
[/ QUOTE ]
Isf skulle jag säga Onsalasidan av Kungsbackafjorden, annars blir det som att säga Helsingborgssidan av Helsingör…
Men, iaf, jag kommer nog köra Gottskär vid 17-tiden imorgon!
/Niclas i den grosse orange Felia buss
-
Ja just det, menar att man går i vid Torkelstorp speedar över till andra sidan och vips slut på platvatten
Är det inte för mycket sydost funkar det bättre än Gottskär1
Tycker jag!
/jan. -
Finns det inte något ställe som man kan gå i på på Onsalasidan, tex Finnasand, Orsnäs eller Enen?
http://www.gulasidorna.se/query?what=map&mop=p9&streetname=&streetnumber=&city=torkelstorp&zipcode=&mapstate=5%3B1273126%3B6370645%3B1%3B1269347%3B6374266%3B1276913%3B6367029%3B&mapcomp=%3B%3B%3BTorkelstorp%3B%3B%3B%3BKungsbacka+kommun%3B%3B%3B%3B%3B1277801.0%3B6374586.0%3B0%3B0&search_word=&where=&heading_exact=&heading=&heading_group=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&symbols=&ax=&pis= -
Man kanske skall stanna i trygga Fiskebäck, verkar blåsa mer längre norrut…
-
Varje gång kuling S-SSO vankas måste ju “Bolleskären” komma på tal. Snacka om mytomspunnet spot… =)
-
Man går i vid draget!Kör förbi gottskär å följ skylten draget1Där finns stora riggytor och lååååånggrund sandstrand!Vill man ha lite vågor ska man ta sikte på brokö ön mittemot där finns en sandstrand där det kan bygga schyssta vågor vi vindstyrkor över 10 ms’1
HAnkloose
-
Om prognosen stämmer kommer jag segla i Olofsbo vid klockan två. Har inte varit där heller, vore kul att se.
-
Blir det verkligen vind så långt ner som olofsbo???? 8-11 tycker jag att det ser ut som??
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst19 maj, 2005 vid 21:59Ingen aning..aldrig vart i OlofsBo, men jag tror jag hoppar de stället, vinden ligger på med en å annan M/S mera längre upp..
Så antingen blir det en Öarna/Intaget/bagglebo eller en Torkelstorp…vettefan!
blir tokig, kan inte bestämma mig
Logga in för att svara.