Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf kläder på nätet!
-
Surf kläder på nätet!
Publicerad av anonym-anvandare på 17 maj, 2004 vid 12:10Kolla in http://www.hollywood.se
Quiksilver, Billsbong, Rip Curl, Rusty m.m.
sunil svarade 20 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
roy vart köper du dina..har kollat runt här i sthlm o alla kostar 800+…:(
-
845 spänn vilket jävla skämt för ett par shorts!!!
Har hela jävla världen blivit galen eller!
JÖSSES!!!!! -
Finns en del på Stadium, både Rusty och O´Neill om man vill ha lite dyrare
, eller även deras eget märke Warp som ligger kring 400kr. Köpte ett par sådana och det verkar vara helt OK kvalitet!
-
Kan inte låta bli att undra hur många spänn dom som sitter och syr dom får i timmen???
10 spänn är min gissning, köp inte skiten!!!
-
ledsen,köpte kopior från Thailand. 25 för tisha och 100 kr för shortsen,kan inte se nån skillnad ens efter 3 tvättar.
-
sitta och sy? dom här brallorna är gjutna av elektroder under vatten! hi-tech! snordyrt ändå, men ingen måste köpa.
-
Mikez, jag köper inte sånt, kör hellre med ett par shorts för nån hundring och spar pengarna till ny fena eller varför inte en förlängare, känns lixom som det har högre prioritet.
-
Grymt läckra kläder, men shit vilka priser
Lyckades hitta ett par tillräckligt snygga surfshorts på H&M, till en femtedel av Billabongs priser. De får duga tills dess att man tjänar högvis med pengarMen det finns inget stort utbud av tjejsurfshorts om man inte väljer de dyrare märkena. Tjejer ska ju inte bada i shorts, de ska ha baddräkt eller bikini *hmpf*
-
Köpte precis ett par Rip Curl för 499:- på SP, tyckte jag var helt OK för ett par ”märkesshorts”.
-
H&M shorts. Skämtar ni eller!! Klart man som surfare måste ha äkta boardershorts.
-
köpte Billabong och ripcurl på outlet i Las Vegas förra våren.
19$/st för alla shorts och T-shirts kändes som ett fin fint pris. -
Svar till:
H&M shorts. Skämtar ni eller!! Klart man som surfare måste ha äkta boardershorts.
[/ QUOTE ]
Vadå måste ha? IGEN… de e vad man gör på vattnet som räknas, men visst ja tycker me att rip curl o billabong har grymma kläder, men dom gör faan inte mig till en bättre surfare i allafall…
Logga in för att svara.