-
Surf norr om STHLM Söndag 17:e
Funderar på att försöka mig på en premiär imorgon, är det någon annan som planerar att infinna sig på något välkänt ställe norr om stockholm?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf norr om STHLM Söndag 17:e
Funderar på att försöka mig på en premiär imorgon, är det någon annan som planerar att infinna sig på något välkänt ställe norr om stockholm?
Ja, men då kanske jag ska ta mig dit då. Alltid trevligt med lite folk att prata med..
Jag tänker också åka till Kapellskär i morgon.
Det blir premiär för mig också
Finns det inte något närmare stockholm som är lika bra, så kommer jag nog också imorgon.
/Jojo
Fan va gött! hoppas på vinden, sydost är ju riktigt bra vindriktning där!
I morgon är det erstaviken, tyresö som gäller! Blir nog grymmt!!!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf norr om STHLM Söndag 17:e
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.