Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SURF nr 9 2001

• SURF nr 9 2001

Posted by anonym-anvandare on 14 februari, 2003 at 16:37

Finns det någon som har kvar detta nummer? I det finns en artikel om Mallorca. Jag mailade först till tyska Surf om att köpa tidningen och fick hem ett brev där jag ombads sätta in pengar på deras bankkonto (vilket enligt min bank skulle kosta flera hundra i avgift pga utlandsbank – verkar skumt). Alternativt skulle jag lämna ut mitt VISA-kortsnummer vilket jag inte alls har lust att göra.
    Om någon har kvar tidningen är jag intresserad av att antingen köpa den eller på något sätt ta del av innehållet i Mallorcaartikeln (OK, Mallis är ingen höjdare surfmässigt vad jag fattat av tidigare inlägg men vad gör man – jag ska dit i september på jobb en vecka och det vore kul att se om det är någon idé att släpa med sig surfgrejer).
    /Seasurf

anonym-anvandare replied 21 years, 10 months ago 3 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • voodoo

Member
    14 februari, 2003 at 16:50

betalar du över internet (om du har den tjänsten) så kostar det 50:-!
    tror inte heller att det ska vara några problem med att lämna ut ditt visa nr till tidningen, har själv köpt filmer direkt från Tonix med VISA utan problem. OM ngt skulle hända (att nr tex kommer på avvägar) så är det din bank som får stå för kostnaderna och inte du!

• anonym-anvandare

Member
    14 februari, 2003 at 17:30

Har självklart sparat tidningen, maila mig på mans.cullin@bt.bonnier.se så fixar vi det.
    /Måns

• pete

Member
    15 februari, 2003 at 19:51

Det stämmer att det är orimligt dyrt att betala via utländsk bank. Jag var själv först skeptisk till att lämna ut kreditkortsnummer, men gjorde det till sist och har nu prenumererat på Surf ett par år. Funkar fina fisken!

• anonym-anvandare

Member
    15 februari, 2003 at 21:12

I engelska Windsurfs aprilnummer 1999 finns en artikel om Mallorca. Maila mans.cullin@bt.bonnier.se om du är intresserad av denna.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SURF nr 9 2001

You must be logged in to create new discussions.