Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing surf på baggen, sthlm. se hit!

Taggad: 

• surf på baggen, sthlm. se hit!

Publicerad av waterboy på 1 september, 2003 vid 20:25

Hej
    Jag är en skön kise som har seglat mycket och surfat ett år. Och nu vill jag sälja lasern och börja segla formula tror jag, det verkar riktigt kul.
    Men jag behöver testa nån gång tänkte jag innan jag ändrar hela mitt liv, så vill nån trevlig kille låna ut sina grejor till mig nån dag eller kväll

Hör av er alla surfare som vill ragga nya unga talanger…

Är även intresserad att köpa grejor efter jag testat, inte alltför dyrt till attt börja med.

/Abbe 073-922 90 19 ska ner till wave classic i helgen ockxå, finns kanske tillfälle där
    alberton@gy.varmdo.se

anonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2003 vid 12:22

Hej Albert,
    Det var mig du pratade med igår vid KSSS. Vet ej hur länge du stannade men vid solnedgång kom en perfekt formulabris på 5-7 s/m. Mig veterligen finns 4,5 formulaseglare som regelbundet seglar på Baggen. Dessutom händer det att halva Stockholmseliten kommer dit ibland. Den som jag tror är på Baggen oftast är Stefan Voxby som bor i Saltsjö-Bo och nästan uteslutande går i vid Boo IF/Mjölkudden norra Baggen. Stefan är duktig och snabb och perfekt att köra mot om man vill få upp båtfart (menar brädfart). Enda problement är att han gärna börjar slå på vindskift vilket kan försvåra speed-träningen (erkänn nu!). En annan förmåga är Fredrik Tillberg som bor i Saltsjöbaden och brukar gå i vid Seglarvägen/norra Saltis. Fredrik är liksom du fd jolleseglare. Glömde att säga att Stefan Voxby har en träningskompis och granne som heter Lars. Även Fredrik har en formulakompis och granne vars namn jag inte kommer ihåg. Och så finns ju jag. Bor i Saltsjö-Duvnäs och har ungefär lika nära till BooIF som till KSSS (10 minuter). Är väl inte ute direkt ofta men det händer av och till. Du får gärna pröva mina grejor när du känner för det och jag har tid – kanske i Varberg kommande helg?

Jesper B

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2003 vid 11:24

Får man var med och träna med er? Jag bor i gustavsberg. Det vore kul att segla med någon. Då kan det bli lite efektivare träning. Kanske kan bilda ett “the team”. wink.gif
    /björn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing surf på baggen, sthlm. se hit!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.