Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf på båtmässan 4-12 mars?
-
Surf på båtmässan 4-12 mars?
Publicerad av starboard-surfer på 1 mars, 2006 vid 16:23Tja, kommer det bli nå´t surf på båtmässan i Stockholm?
jester svarade 18 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
det är väl det där som kallas “Action corner” där det skulle vara rätt mycket grejer. stod om det i DN igår.
-
Wallén Sports och Brädseglarförbundet håller till i C05:10.
Välkomna!
-
För första gången på 25 år ställer vi på Beli Marin inte ut på båtmässan iår…
Trist men vi finns kvar!!!
Lycka till alla andra!Beli Marin
Rinkebyvägen 11
Danderyd
08-7553080 -
Surferboy wrote:Wallén Sports och Brädseglarförbundet håller till i C05:10.
Välkomna!
Kommer det krängas några segel till schyssta priser? -
Andrew.
Nä ni håller väl till i Åre och hyr ut skidor…..iaf en av er var där för ett par veckor sen….
-
Wallén och Skidsport håller fanan högt. Även mycket intressant att höra Jimmys tankar och kommentarer om nya OS-utrustningen.
//L
-
Fanns det något speciellt (prylar, erbjudanden el dyl.) eller bara samma saker som man kan åka och kolla på i butiken?
-
Jag ser att JP och Fanatic finns att se. Men finns några RRD också?
-
dude wrote:Jag ser att JP och Fanatic finns att se. Men finns några RRD också?
Ja det finns lite RRD också. Wave Cult Freestyle wave bla.
-
Eftersom ingen svarat på JPS fråga så ställer jag den igen, nu när kanske fler personer har varit dit..
Är det några som har nå grejjer till försäljning till bra priser och isf tror ni det finns någonting kvar inför morgondagen(sista dan på mässan), har funderingar på att åka ner och tänkte kolla lite om det är nån som vet om det finns nå bra erbjudanden på grejjer.//johan
-
Det var inte mycket rabatter, 10% om man frågade eller en bag på köpet. Köpte en bra rash av Wallén till bra pris, det var typ allt. Väldigt få segel, lite North, Pryde och Simmer. För att vara en “Action Sports”-avdelning på Allt för sjön är jag inte förvånad – 75% uppblåsbara leksaker, 20% dyk och 5% kvar för resten…
Man vet vad man får, dvs inte alls. 😉
-
Svenne wrote:Det var inte mycket rabatter, 10% om man frågade eller en bag på köpet. Köpte en bra rash av Wallén till bra pris, det var typ allt. Väldigt få segel, lite North, Pryde och Simmer. För att vara en “Action Sports”-avdelning på Allt för sjön är jag inte förvånad – 75% uppblåsbara leksaker, 20% dyk och 5% kvar för resten…
Man vet vad man får, dvs inte alls. 😉
Vad var det för uppblåsbara leksaker.. typ luftmadrasser eller ??
-
Vad var det för uppblåsbara leksaker.. typ luftmadrasser eller ??
nej barbaras nartuligt vis!
Logga in för att svara.