Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf på dansk tv

• Surf på dansk tv

Publicerad av oscar på 18 mars, 2003 vid 09:29

Lars P kommer på DR2
    Hej Alle,

Jeg har fået bekræftet at det 28 min. lange windsurfing program, som vi filmede til på Maui i efteråret bliver sendt Lørdag d. 22/3 kl. 1900 på DR2. Programmet følger mig i min træning på Maui, og der er også optagelser fra Klitmøller, SA og Irland. Programmet er blevet godt, så “tune in” og se noget windsurfing action! Programmet vil højst sandsynlig også blive genudsendt flere gange senere, deri blandt måske også på DR1.

Bedste hilsner
    Lars

Nån som har dr2 som kan lägga upp på ftp:n?

anonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 mars, 2003 vid 10:05

Angående surf på tv; var det ingen som såg “In God’s hands” på Z-TV igår kväll? Med Patrick Shane Dorian, Rush Randle, Pete Cabrinha m.fl.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 mars, 2003 vid 18:06

ja det kan man kalla vågor nästan som västkusten…

• oskie

Medlem
    19 mars, 2003 vid 17:39

Förövrigt: DR2 kan man ta emot i Malmö, kanske norr/syd om Malmö också. Fast kvalitén är väldigt dålig… Om inte jag minns fel finns DR2 på de vanliga europeiska satelliterna också (där TV3, Kanal5 m.fl. sänds).

• hood

Medlem
    20 mars, 2003 vid 12:41

rock on dude

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2003 vid 12:54

Hej!

Så vitt jag vet får jag in DR2 både i malmö och skanör vet även att den går in i Lund också. Med bra bild dessutom. så jag tycker att du borde kunna fån in den du med med en bra bild!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2003 vid 06:23

Tjena!
    Hittad faktiskt DR2 på min viasat motagare. (Använder piratkort)
    Fett soft!

• skarabe

Medlem
    21 mars, 2003 vid 15:27

Bra! Då får du äran att plugga in datorn, spela in programmet, divx:a det och tanka upp på Steffo-FTP:n!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2003 vid 17:30

Tjenare!
    Ja det skulle jag gjort om jag hade kunskap till det, är ganska idiot på datorer. Vad behövs för att få in “skiten” i datorn? Har inga tv-kort o grejor, går det ändå? Skulle ju haft en “VHS-station” i datorn tongue.gif
    Någon med vetskap om situationen?

//tobbe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf på dansk tv

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.