Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf på julafton i Stockholm?

• henryk

Medlem
    25 december, 2006 vid 19:54

@Överste Översittare 355864 wrote:

Ungefär lika bra som din förra ; ) Som att kolla på tennis, fram och tillbaka.

Shit, min film var ju åtminstone inspelad på julafton, och innehåller iallafall mer segling än intro och eftertexter, och är bara 1,20 lång. Gipparna var så osköna att jag var tvungen att ta bort dom, så det blev bara fram och tillbaka kvar, men vad annars göra med 9,8? Sen är ju musikvalet fyndigt, white cristmas, vilket borde ge extra poäng!?

• argulander

Medlem
    25 december, 2006 vid 20:04

@henryk 355903 wrote:

Shit, min film var ju åtminstone inspelad på julafton, och innehåller iallafall mer segling än intro och eftertexter, och är bara 1,20 lång. Gipparna var så osköna att jag var tvungen att ta bort dom, så det blev bara fram och tillbaka kvar, men vad annars göra med 9,8? Sen är ju musikvalet fyndigt, white cristmas, vilket borde ge extra poäng!?

Mycket fin film! Borde väl ha varit där som jag tänkte, har dock mindre bräda, lite mindre segel och är förmodligen tyngre så det är väl osäkert om man fått plana. Nåja ingen ide att gråta över spilld mjölk. Blir väl fler tillfällen. Mycket kul med filmen i alla fall. I morgon blir det förhoppningsvis segling på is. Klas

• electric

Medlem
    27 december, 2006 vid 00:33

Jag plockade svamp på julafton. Också det något av ett rekord?

• tsss

Medlem
    27 december, 2006 vid 18:20

@argulander 355685 wrote:

En kul grej vore ju vindsurfing och skridskosegling på samma dag, dessutom julafton. Lastar nog på 9,7:an och stora brädan och försöker med Lövsta på fm, sen blir det nog Skimbat segling på Långsjön på em. Det är ju nära hem så man kanske hinner med Kalle Anka också. Klas

om någon vill slå till med ett unikt rekord så går det just nu att både windsurfa och skridskosegla på Drevviken. Hela sydvästra viken ned mot Vega i Haninge ligger med åkbar is. Fö går sjön öppen så vindsurfning med start från Kumlabadet på Fornudden funkar klockrent.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf på julafton i Stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.