Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf på Kreta?

• lundgren

Medlem
    17 maj, 2000 vid 08:48

Var helt dött när jag var där förra året i aug..

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2000 vid 10:40

..hette det bästa stället (enligt tyska Surf) som ligger i princip så långt österut man kunde komma på ön. Jag seglade i Augusti i en bukt som låg innanför Spinalonga (skellettön) på en Mistraluthyrning. Skumma vindar men otroligt fint vatten och sandbotten.

/Fredde

• filip

Medlem
    19 maj, 2000 vid 19:15

Jag kom just hem från Kreta (Rethymnon). Det verkar inte blåsa särskilt mycket. Under veckan jag var där blåste det aldrig mer än 5 m/s och oftast betydligt mindre. Jag läste någonstans, men minns inte var, att det skulle finnas
    ett surfcenter i en stad som heter Elounda (ganska långt österut).

I Rethymnon fanns det en uthyrning som hade Alpha-brädor från början av nittiotalet.

Ett tips annars, om Du inte redan gjort det, är att vandra i Samariaravinen.
    Det var nog den häftigaste naturupplevelse jag varit med om.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf på Kreta?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.