Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf Pickis…

• tbsurf

Medlem
    17 mars, 2010 vid 15:07

finns en variant på s10 (lilla cheva pickisen) med minsta hytten och ext flak som jag tror funkar

• jesper-b

Medlem
    17 mars, 2010 vid 15:53

Pickis är grymt praktiskt i trevliga klimat. Sol och torrt är det inte bra att ha grejorna inne i en stekhet bil/buss, bättre med pickis.

Rengar det mycket och grejorna ligger ute hela hösten.. jag vet inte. Jo, med kåpa funkar det ju så klart.

Själv köpte jag minsta billigaste släpet och slängde ihop en plyfakåpa. Nu kan man ha grejorna redo 24/7/365. Buss, bil, polare… så länge det finns en krok tar packningen 30 sekunder!

/JB

• svenne

Medlem
    17 mars, 2010 vid 16:13

Jodå, Den heter VW Transporter, allmänt kallad T3 och byggdes mellan -81 och -91. 2,7 meter flak räcker långt. Jag har en (eller rättare sagt hade en), ska bara komma på var idiotjäveln som snodde den har åkt med den…

• grrrr

Medlem
    17 mars, 2010 vid 16:51
  • stoorfaen

Medlem
    18 mars, 2010 vid 07:24
    Jesper B;602089 wrote:
    Själv köpte jag minsta billigaste släpet och slängde ihop en plyfakåpa. Nu kan man ha grejorna redo 24/7/365. Buss, bil, polare… så länge det finns en krok tar packningen 30 sekunder!
    /JB

En färdigriggad släpkärra vore ju finfint, men de e ju lite jobbigt utan garage! Det får bli nästa lösning, när kåken står klar!

Svenne;602092 wrote:
    Jodå, Den heter VW Transporter, allmänt kallad T3 och byggdes mellan -81 och -91. 2,7 meter flak räcker långt. Jag har en (eller rättare sagt hade en), ska bara komma på var idiotjäveln som snodde den har åkt med den…

Det är ju en sådan jag är ute efter! 2,7 räcker till allt nuförtiden känns det som. Tråkigt att du blev av med den, den var väll inte fulladdad med surf hoppas jag!

• jesper-b

Medlem
    18 mars, 2010 vid 09:40

Grymt fin bil. Om låda och motor ok – bara att slå till!

/JB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf Pickis…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.