Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf; resor och filmer

• Surf; resor och filmer

Publicerad av wind-lover på 25 november, 2006 vid 21:47

Vilket är det bästa resemålet att surfa på?
    Ett ställe där det är varmt samtidigt som vinden är kanon, god mat osv…heh okej men, men..
    Någon som har varit på något ställe och som tyckte om det?
    Kanske någon har lite sköna bilder osv?

Någon som vet någon bra surf-film, gärna lite längre inte bara klipp,, men kanske så där; 10min långa eller mer..
    Jag tycker verkligen om torö- filmen, så något i den stilen kanske… 😀

Ha’de fint

calle_b svarade 18 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • styret

Medlem
    26 november, 2006 vid 09:06

vänta ett par veckor eller nån månad så börjar det nog poppa upp lite resedagböcker från olika ställen runt om i världen.

Själv drar jag till Kapstaden Sydafrika nästa tisdag. Massor av vind nästan varje dag, mycket vågor, afrikansk värme, billigt som tusan och riktigt trevligt och vackert land att besöka.

en som redan är aktiv är tex Emma Johansson som är i Jericoacoara, Brasilien. http://www.emmajohansson.nu

• donpedro

Medlem
    26 november, 2006 vid 09:10

http://www.Kulingvarning.nu kan du ju hitta korta riktigt fina filmer.

• calle_b

Medlem
    26 november, 2006 vid 09:37

om du bara letar film så spana in R.I.P om du inte redan sätt den. Svår o få tag på vad jag vet, men går att ladda ner… suverän film om Robby Naish.

Bästa surfrullen som gjorts i min mening, just pga klippens längd. Man får ofta 3-6 svängar i ett klipp, och i bland hela vågridningar. Som sagt, den bästa…

Ha d gött

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf; resor och filmer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.