Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf runt Götet?
-
Surf runt Götet?
Publicerad av georgi på 28 mars, 2010 vid 16:08Någon som vågat sig ut än?
Vaknade precis upp ur min vinterdvala…_dave svarade 14 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Om DHL kommer med min påskpresent imorn, så sticker jag till askim efter jobbet för säsongs premiär och test av mina kites!! 🙂
Ska blåsa SV 9-12ms imorn så perffa för citysurf i askim -
proddan;603549 wrote:Om DHL kommer med min påskpresent imorn, så sticker jag till askim efter jobbet för säsongs premiär och test av mina kites!! 🙂
Ska blåsa SV 9-12ms imorn så perffa för citysurf i askimStill lots of ice at Askim. If you go for it I recommend you start at Marholmen – there seems to be some open water there now.
-
Ah fan, antar att det fortfarande är mellan 0 och 5 grader i vattnet eller?
-
Georgi;603711 wrote:Ah fan, antar att det fortfarande är mellan 0 och 5 grader i vattnet eller?
har inte mätt . . . men det känns varmare i vattnet nu än det gjorde sista sessionen i höstas – bara det är nästan +10 i luften är allt ok :cool2:
-
Georgi;603711 wrote:Ah fan, antar att det fortfarande är mellan 0 och 5 grader i vattnet eller?
If you are not a complete noob then its the air temp that counts most.
-
Haha hur kan ni tycka det är lagom i vattnet när det fortfarande är is i alla grunda vikar ? Torrdräkt?
-
Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir “lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave? 😉
-
Georgi;603781 wrote:Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir “lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave? 😉
Kass du är. Klart man aldrig vill hoppa eller blöta ned sig. Det är äckligt med vatten ju!
-
Georgi;603781 wrote:Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir “lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave? 😉
Cheeky bastard. But point taken. I must try one of those “trick” things of which you speak. Nah, maybe next year.
Logga in för att svara.