Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf runt Götet?
-
Surf runt Götet?
Publicerad av georgi på 28 mars, 2010 vid 16:08Någon som vågat sig ut än?
Vaknade precis upp ur min vinterdvala…_dave svarade 15 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Om DHL kommer med min påskpresent imorn, så sticker jag till askim efter jobbet för säsongs premiär och test av mina kites!!
Ska blåsa SV 9-12ms imorn så perffa för citysurf i askim -
proddan;603549 wrote:Om DHL kommer med min påskpresent imorn, så sticker jag till askim efter jobbet för säsongs premiär och test av mina kites!!
Ska blåsa SV 9-12ms imorn så perffa för citysurf i askimStill lots of ice at Askim. If you go for it I recommend you start at Marholmen – there seems to be some open water there now.
-
Ah fan, antar att det fortfarande är mellan 0 och 5 grader i vattnet eller?
-
Georgi;603711 wrote:Ah fan, antar att det fortfarande är mellan 0 och 5 grader i vattnet eller?
har inte mätt . . . men det känns varmare i vattnet nu än det gjorde sista sessionen i höstas – bara det är nästan +10 i luften är allt ok :cool2:
-
Georgi;603711 wrote:Ah fan, antar att det fortfarande är mellan 0 och 5 grader i vattnet eller?
If you are not a complete noob then its the air temp that counts most.
-
Haha hur kan ni tycka det är lagom i vattnet när det fortfarande är is i alla grunda vikar ? Torrdräkt?
-
Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir ”lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave?
-
Georgi;603781 wrote:Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir ”lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave?
Kass du är. Klart man aldrig vill hoppa eller blöta ned sig. Det är äckligt med vatten ju!
-
Georgi;603781 wrote:Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir ”lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave?
Cheeky bastard. But point taken. I must try one of those ”trick” things of which you speak. Nah, maybe next year.
Logga in för att svara.