Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf runt Götet?

• proddan

Medlem
    28 mars, 2010 vid 16:54

Om DHL kommer med min påskpresent imorn, så sticker jag till askim efter jobbet för säsongs premiär och test av mina kites!! 🙂
    Ska blåsa SV 9-12ms imorn så perffa för citysurf i askim

• _dave

Medlem
    29 mars, 2010 vid 07:55
    proddan;603549 wrote:
    Om DHL kommer med min påskpresent imorn, så sticker jag till askim efter jobbet för säsongs premiär och test av mina kites!! 🙂
    Ska blåsa SV 9-12ms imorn så perffa för citysurf i askim

Still lots of ice at Askim. If you go for it I recommend you start at Marholmen – there seems to be some open water there now.

• georgi

Medlem
    29 mars, 2010 vid 21:48

Ah fan, antar att det fortfarande är mellan 0 och 5 grader i vattnet eller?

• kitelife

Medlem
    29 mars, 2010 vid 22:14
    Georgi;603711 wrote:

har inte mätt . . . men det känns varmare i vattnet nu än det gjorde sista sessionen i höstas – bara det är nästan +10 i luften är allt ok :cool2:

• _dave

Medlem
    30 mars, 2010 vid 07:21
    Georgi;603711 wrote:

If you are not a complete noob then its the air temp that counts most.

• maackaan

Medlem
    30 mars, 2010 vid 07:48

Haha hur kan ni tycka det är lagom i vattnet när det fortfarande är is i alla grunda vikar ? Torrdräkt?

• georgi

Medlem
    30 mars, 2010 vid 09:04

Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir “lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave? 😉

• yfo

Medlem
    31 mars, 2010 vid 12:35
    Georgi;603781 wrote:
    Ska man ut o nöta nya trick kan det ju va så att man blir “lite” blöt, eller du kanske sätter allt på första försöket, Dave? 😉

Kass du är. Klart man aldrig vill hoppa eller blöta ned sig. Det är äckligt med vatten ju!

• georgi

Medlem
    31 mars, 2010 vid 14:50

Hehe 🙂

• _dave

Medlem
    31 mars, 2010 vid 18:04
    Georgi;603781 wrote:

Cheeky bastard. But point taken. I must try one of those “trick” things of which you speak. Nah, maybe next year.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf runt Götet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.