Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf Skåne skärtorsdag

• melker

Medlem
    7 april, 2004 vid 15:16

Är inte du redan jagad av snuten där nere och borde passa dig för att visa dig där överhuvudtaget. WIOOOOaaahahahahaa

Död åt djurlivet på näset !!

• dmp

Medlem
    7 april, 2004 vid 15:23

Jag e lätt på i helgen jobbar dock imorrn.. men fredag lördag o söndag bangar jag inte en sec.. Skulle uppskatta en bil platts av någon dock =)

• patrikol

Medlem
    7 april, 2004 vid 17:15

Ser ut att kanske bli något i morgon i allafall passa på innan regnet på eftermiddagen bara, gotte grisar! wink.gif
    Bælthavet og Sundet Øst drejende nordøst, torsdag omkring nord 5 til 10 m/s. Stedvis tåge, ellers moderat til god sigt, torsdag eftermiddag efterhånden regn fra øst med moderat sigt. Glömde skriva DMIs prognos.

• sidpiraya

Medlem
    7 april, 2004 vid 17:57

Enligt DMi så är det NV kl 14 ….

• kitefredrik

Medlem
    7 april, 2004 vid 22:10

Ja då bär det av till Tippen el. Höllwiken imorgon för mig, Joa å Tobbe!
    Hoppas på vind!

• fredrik-no1

Medlem
    8 april, 2004 vid 06:23

Ser inte ut att bli vind førræn efter lunch. Hur dags drar ni som ska køra ut?

/Freddan

• stellan

Medlem
    8 april, 2004 vid 06:32

hmm…. Klent med vind… Men man är ju ändå ledig så det blir till att köra ut och jaga. N… Ribban. Hh Fungerar tippen i Nord??

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2004 vid 06:35

ser inte alls så gött ut längre. Ska ni ut ändå? Och vart? NW, men habo ser klent o “vitt” ut. Höllviken?
    /Anna

• sidpiraya

Medlem
    8 april, 2004 vid 07:58

Fan, jag tror jag drar ner i vilket fall och kollar tippen/höllviken nån av dem borde funka.

Nån mer som hänger på fast det finns risk för att det blir att åka hem igen??

• melker

Medlem
    8 april, 2004 vid 08:07

Lördag kan det vara nåt för er andra ligister i landet av betor o konstrundor ??

• sidpiraya

Medlem
    8 april, 2004 vid 08:18

fan kan inte lörd, sönd, månda…
    Men i morn och på tis, onsd nästa vecka nått för dig?

• rambo_johnson

Medlem
    8 april, 2004 vid 08:54

wau händer

• fredrik-no1

Medlem
    8 april, 2004 vid 09:23

E de någon som har koll? Kommer kanske vind neråt höllviken/tippen i eftermiddag? I vilket fall så e jag på inför i morgon oxå.

/Freddan

• sidpiraya

Medlem
    8 april, 2004 vid 09:26

Jag drar ner till tippen/Höllviken om ca 20 min och letar lite vind

• annas

Medlem
    8 april, 2004 vid 09:28

just nu e de lite regnigt.. Men jag är på så fort det är vind o lite mindre blött, hoppas det klarnar upp o ökar lite. fre-sön ser gött ut!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf Skåne skärtorsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.