Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf Skåne skärtorsdag
-
Är inte du redan jagad av snuten där nere och borde passa dig för att visa dig där överhuvudtaget. WIOOOOaaahahahahaa
Död åt djurlivet på näset !!
-
Jag e lätt på i helgen jobbar dock imorrn.. men fredag lördag o söndag bangar jag inte en sec.. Skulle uppskatta en bil platts av någon dock =)
-
Ser ut att kanske bli något i morgon i allafall passa på innan regnet på eftermiddagen bara, gotte grisar!
Bælthavet og Sundet Øst drejende nordøst, torsdag omkring nord 5 til 10 m/s. Stedvis tåge, ellers moderat til god sigt, torsdag eftermiddag efterhånden regn fra øst med moderat sigt. Glömde skriva DMIs prognos. -
Ja då bär det av till Tippen el. Höllwiken imorgon för mig, Joa å Tobbe!
Hoppas på vind! -
Ser inte ut att bli vind førræn efter lunch. Hur dags drar ni som ska køra ut?
/Freddan
-
hmm…. Klent med vind… Men man är ju ändå ledig så det blir till att köra ut och jaga. N… Ribban. Hh Fungerar tippen i Nord??
-
ser inte alls så gött ut längre. Ska ni ut ändå? Och vart? NW, men habo ser klent o “vitt” ut. Höllviken?
/Anna -
Fan, jag tror jag drar ner i vilket fall och kollar tippen/höllviken nån av dem borde funka.
Nån mer som hänger på fast det finns risk för att det blir att åka hem igen??
-
Lördag kan det vara nåt för er andra ligister i landet av betor o konstrundor ??
-
fan kan inte lörd, sönd, månda…
Men i morn och på tis, onsd nästa vecka nått för dig? -
E de någon som har koll? Kommer kanske vind neråt höllviken/tippen i eftermiddag? I vilket fall så e jag på inför i morgon oxå.
/Freddan
-
Jag drar ner till tippen/Höllviken om ca 20 min och letar lite vind
-
just nu e de lite regnigt.. Men jag är på så fort det är vind o lite mindre blött, hoppas det klarnar upp o ökar lite. fre-sön ser gött ut!
Logga in för att svara.