Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf spots vid Kapstaden?

• lars_k

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 12:03

Kolla länkarna här, kanske ger något. Men det är på Atlantsidan du får feta vågor OCH vind (Capedoktorn).
    http://www.worldwindsurfing.com/cgi-shl/02-list.pl?,Windsurfing%20Location,South%20Africa,,1,Windsurfing%20Locations,%20%20%20Schools%20and%20Assocations

• andreas-f

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 12:16

Är det inte i False Bay vithajarna har utvecklat en jaktmetod som bygger på att dom simmar rakt upp jättefort för att sedan få en fet airtime samtidigt som dom sätter tänderna i ett sjölejon? Har för mig att jag såg det på TV nån gång. Verkar läbbigt.

Men ha de så skoj, inte alls avundsjuk, nej då.

• pederboy

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 12:46

Ja, ja, ja. crazy.gif

Får nog ta med mig Ramboo killen som lockbete, så att jag får surfa i fred. wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 12:47

Jo det verkar ligga lite utanför false bay.Avstår helt själv för att surfa där, vår fiskegubbe skulle inte bada där, han såg vithaj ca var tredje gång han var ute med båten. Det är nog tablview som gäller. Jag skulle gissa på 1,5 timmes bildfärd kanske lite mindre.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 13:26

Är det inte bättre att låte speedjanne glida omkring med sin nyinköpta f2 bräda och testa speed utanför sälön?

• maca

Medlem
    29 oktober, 2004 vid 13:47

När ska ni ner?
    Kommer själv ner till Kapstaden 27/11 och tänkte stanna ca 1 v för att sedan dra vidare österut. Letar boende för fullt…
    /André

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    29 oktober, 2004 vid 15:28

moahahahaha, döh! skall tala om för dej, Peder..BOY!
    i did not hear that..o jag läste de inte heller wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf spots vid Kapstaden?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.