-
Surf ställen Florida
Hej
Är på väg ner till öst sidan av Floridas kust i september och tänkte kolla om det var nån som visste några våg surfnings spots där runt omkring. Ha det gott
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Surf ställen Florida
Hej
Är på väg ner till öst sidan av Floridas kust i september och tänkte kolla om det var nån som visste några våg surfnings spots där runt omkring. Ha det gott
Det mesta bryter väl direkt på stranden. Väljer du däremot kitesurfing så öppnas helt andra möjligheter från Ft Lauderdale till Key West. Bra vindar också.
@Skye10 483862 wrote:
Det mesta bryter väl direkt på stranden. Väljer du däremot kitesurfing så öppnas helt andra möjligheter från Ft Lauderdale till Key West. Bra vindar också.
September is a good time, start at West Palm Beach if you are close to Miami, after that, all spots from there to Jacksonville can get fun at that time. Watch out for sharks. Miami is awesome, but there is rarely surf in Miami
@räggi man 485603 wrote:
varför skriver du inte på swedish, jag vet att du kan
för att jag vill vara häftigt
@räggi man 485603 wrote:
varför skriver du inte på swedish, jag vet att du kan
jag skriver bättre på engelska
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Surf ställen Florida
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.