Senaste nytt Forums Vågsurfing Surf Stockholm

• Surf Stockholm

Publicerad av Skribble på 20 januari, 2024 vid 10:54

Hej!

Jag undrar om det finns medlemmar här som brukar vara ute på Torö och surfa? Alternativt någon annanstans i Stockholmsområdet? Jag är en nybörjare som tänkte försöka lära sig surfa och letar nu efter folk att surfa med eftersom det nog helt enkelt blir roligare så.

Allt gott,

/Jacob

Skribble svarade 10 månader, 1 vecka sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • challgren

Medlem
    22 januari, 2024 vid 13:12

Tjena Jakob!

Brukar vara nere på Torö och lite överallt i Sverige och surfa. Om du åker ner till Torö på en hyfsad prognos behöver du inte oroa dig över att vara själv!

/Christian

• Skribble

Medlem
    27 januari, 2024 vid 13:18

Tjena! Låter nice tack för tips! 👍 @challgren Folk som ska dra ut till Torö eller nån annanstans i Stockholmsområdet får gärna höra av sig till mig 😎 0736132345 är mitt nr ☎️

• Detta svar ändrades 10 månader, 1 vecka sedan av  Skribble.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surf Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.