-
Surf tors/fre runt vbg!
Ser helt ok ut, vind och sol!? Råkar vara ledig både tors och fre och tänkte dra ut och köra. Någon annan ledig och sugen på lite kite?
/ Tomas
0709-853420
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf tors/fre runt vbg!
Ser helt ok ut, vind och sol!? Råkar vara ledig både tors och fre och tänkte dra ut och köra. Någon annan ledig och sugen på lite kite?
/ Tomas
0709-853420
Hallå!
Har klämdag fr jobbet på fredag o funderar på lite kite, kan nog bli Rågelund för min del…ser ut o va bra förhållande!
//Mangan 0709-351853
Jag kör på ringsegård från kl 1500 idag! Ligger i Falkenberg. Är alltid bra där. Inte lika trångt som på andra spots
Wery welcome!
Tack oscar, kommer ner och testar ringsegård någon gång. Hoppas det var bra!
Körde i Lejet och fick en av årets bästa dagar…i november :grin:! Klockren vind, sol och nästan varmt :wink:. Bara 2-3 lyckliga andra på vattnet. Ser ut att kunna bli surf imorn med!
Surfet var bra idag sol och bra drag i 9an. Var dock ensam nästan hela sessionen! Mer vatten åt mig
Slutar kl 1400 imorgon, är det vind så är jag på ringse efter det!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar