Senaste nytt Forums Vågsurfing surf vid österlen?

• stoney77

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 20:21

Minsann om man inte drog in några timmar surf idag. Maria, stick till Kåseberga imorgon runt 14 så ska du nog hitta lite vågor.

Här har du en länk till vågprognosen för imorgon. klicka runt lite på tiderna och kolla när det ser bäst ut.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/omkbornh.htm

• jonaish

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 07:54

Nu i veckan ska de bli fett med waves ner på Österlen 😉

Cirkus +10 m/s

• mariapetersson

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 20:14

Aaa, thanks för tipsen 🙂

Nästan bud på att sjukanmäla sig en dag för att sticka ner!!

hur kallt är det i vattnet på en höft sådär?

• alex_

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 20:24

12-14 grader är det hos oss iaf! däromkring, lite plus lite minus 😉 testa underställ under som jag sa, om det är för kallt, det hjälper!

• jonaish

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 06:31

@Alex_]12-14 grader är det hos oss iaf! däromkring, lite plus lite minus ) testa underställ under som jag sa, om det är för kallt, det hjälper![/QUOTE wrote:

yepp precis…

• mariapetersson

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 08:16

thanks!!

😀

• henke201

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 14:34
    mariapetersson wrote:
    thanks!!

😀

Jasså fler som va i Hossegor i i år 😉 när?

• mariapetersson

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 14:43

jajemen, var där hela juli 😀

när vart du där?

• henke201

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 15:18

jag var där senare, va i trakterna kring hossegor i början av oktober någongång. skönt ställe men som nybörjare trivdes jag bättre i Hendaye 😉

• mariapetersson

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 15:23

Ahh!
    Ligger inte det närmare mot den spanska kusten, om jag inte har helt fel för mig?
    var du i San sebastian också?

• henke201

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 18:38

nä där var vi aldrig.. men ja det ligger mot spanien, en bit förbi biaritz. Va en hel del spots där omkring som var ganska härliga men hossegor va ju brutalt som inget annat 🙂

• mariapetersson

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 21:44

med andra ord, helt underbart 🙂

vågsurfar du något i sweden?

• danielf

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 22:09

Henke = hades? Hendaye är ett bra ställe att ”gömma” sig på när det smäller på, fast under sommrarna på helgerna invaderas stället av spanjorer, tyvärr. Schysst också hur vågen ändrar karraktär från att vara en peelande longboard på lowtide och en snabb kraftig shortboardvåg på high-tide, även om stenarna framför parkeringen ibland kommer lite väl nära.

• joecool

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 13:53

finns det inte något surflexikon någonstans på nätet, som man som gröngöling kan kolla in?

• henke201

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 15:45
    mariapetersson wrote:
    med andra ord, helt underbart 🙂

vågsurfar du något i sweden?

nä jag köpte bräda nu på resan så tanken är väll att jag ska komma ut nån gång då och då men de är mycket jobb nu och jag har på tok för nära till Habo ljung så de blir alltid vindsurfing där såfort de är vind 😉 själv då? blir de mycke eller?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing surf vid österlen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.