Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Surfa i två månader?

• Surfa i två månader?

Publicerad av macl3an på 16 oktober, 2005 vid 17:26

Jag planerar ett sabbatsår nästa år och tänkte försöka passa på att surfa i två månader, kanske mer.

Jag är relativt ny (har precis lärt mig vattenstarta), så det får inte vara för vågigt i vattnet. Det vore dock trevligt att kunna pröva på lite vågor när man blivit bättre.

Jag kommer nog åka iväg i början på vintern, efter att jag sparat ihop pengar.

Vad kan ni rekommendera för ställen? Läste om Isla de Margerita häromdagen, det såg ju riktigt trevligt ut! Vill gärna ha ett ställe med lite ”surfkultur” nämligen, nu när man bor där i två månader. Dessutom får det gärna vara ganska billigt :-). Var någonstans i världen spelar egentligen ingen roll…Australien / Nya Zeeland skulle också kunna funka, men det kanske är rätt dyrt?

borje svarade 19 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Surfa i två månader?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.