Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfa idag i gbg!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst4 december, 2003 vid 13:47fast jag går ut från st.udd viken..
Much better!!! -
aja…. funderade väl på om det inte var det. Meen.. hur bra är det på N igentligen. Sillvik måste vara massor bättre.
-
Starta i hamnen i stället för i viken då eller?
det e parkeringsförbud längst ner i hamnen fick jag höra av nån båtägare, men det är väl inga lapplisor som orkar sig ut dit nu! -
JOHN_J_RAMBO
Gäst4 december, 2003 vid 14:00nja..kanske det.
Men det är grunt i Beerlanda jämnfört med Silvik.
det var väl det jag syftade på.Men blir man ett gäng som kör i Silvik så e jag klart på!
skall du ut el? -
JOHN_J_RAMBO
Gäst4 december, 2003 vid 14:06du, det dära med Lapplisor, man skall inte underskatta dessa varelser.
har alltid under mitt ungefärliga ett o halft års körkortägande parkerat nere hos en polare i Torslanda.
Utanför hans hus, på en vändplats, som man defenetivt inte kan tänka sig att dem skall dyka upp.men så för nån månad sedan, skulle vi kolla på film(Matrix-reloded,skit kass..hehe) så det var defenetivt inte värt den lappen, fast e det surf o man skulle få en liten lapp, så..
-
det är klart trevligt om det är grunt så man bottnar “om” man skulle ramla
Det är väl lördag som gäller om det blir något alls….
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst4 december, 2003 vid 14:16vi får väll c va som händer.
Men jag tog ditt nummer någonstans, kan slå en pling om det skulle bli lite surf. -
Nej, har aldrig råkat ut för nån lapplisa fast jag har gjort de mest besynerliga parkeringarna, som i rabbater och liknande
Men kryssar du ut i farleden sen vid nord?
Jo, känns tryggare att köra i björlanda, man bottnar väl igentligen inte överallt där heller men har kört där så mycket mer än i sillvik, men är endå på att testa sillvik på lördag. Men vore ju kul om alla drog till samma ställe, lite säkerhet nu när det är så j-la kallt oxå.Surfprylarna ligger i bilen på jobbet imorgon oxå, så blir det bra så blir det nog en repa då med.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst4 december, 2003 vid 14:28Om det blåser Nord e det ingen ide att kryssa sig..
Det e ju bäst där det e grunt, o det e ju grunt överallt där man surfar vid Nordligt i Beerlanda sådesåOm man skall kryssa sig ut till det djuppa öppna vattnet e det lika bra att köra direkt till Silvik.
-
Så du tänkte köra mellan parkeringen i lerviken och lilla hästholmen (eller vad nu ön rakt utanför heter)…
Då står man ju nästan hela tiden vilket är gött, blir nog till att surfa där på lördag.
Logga in för att svara.