Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfa idag i gbg!

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    4 december, 2003 vid 13:47

fast jag går ut från st.udd viken..
    Much better!!!

• basse

Medlem
    4 december, 2003 vid 13:58

aja…. funderade väl på om det inte var det. Meen.. hur bra är det på N igentligen. Sillvik måste vara massor bättre.

• karapp

Medlem
    4 december, 2003 vid 13:59

Starta i hamnen i stället för i viken då eller?
    det e parkeringsförbud längst ner i hamnen fick jag höra av nån båtägare, men det är väl inga lapplisor som orkar sig ut dit nu!

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    4 december, 2003 vid 14:00

nja..kanske det.
    Men det är grunt i Beerlanda jämnfört med Silvik.
    det var väl det jag syftade på.

Men blir man ett gäng som kör i Silvik så e jag klart på!
    skall du ut el?

• karapp

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:01

oj…

Ni han visst skriva lite innan ja var klar…

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    4 december, 2003 vid 14:06

du, det dära med Lapplisor, man skall inte underskatta dessa varelser.

har alltid under mitt ungefärliga ett o halft års körkortägande parkerat nere hos en polare i Torslanda.
    Utanför hans hus, på en vändplats, som man defenetivt inte kan tänka sig att dem skall dyka upp.

men så för nån månad sedan, skulle vi kolla på film(Matrix-reloded,skit kass..hehe) så det var defenetivt inte värt den lappen, fast e det surf o man skulle få en liten lapp, så.. smirk.gif

• basse

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:11

det är klart trevligt om det är grunt så man bottnar “om” man skulle ramla smile.gif

Det är väl lördag som gäller om det blir något alls….

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    4 december, 2003 vid 14:16

vi får väll c va som händer.
    Men jag tog ditt nummer någonstans, kan slå en pling om det skulle bli lite surf.

• karapp

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:21

Nej, har aldrig råkat ut för nån lapplisa fast jag har gjort de mest besynerliga parkeringarna, som i rabbater och liknande wink.gif

Men kryssar du ut i farleden sen vid nord?
    Jo, känns tryggare att köra i björlanda, man bottnar väl igentligen inte överallt där heller men har kört där så mycket mer än i sillvik, men är endå på att testa sillvik på lördag. Men vore ju kul om alla drog till samma ställe, lite säkerhet nu när det är så j-la kallt oxå.

Surfprylarna ligger i bilen på jobbet imorgon oxå, så blir det bra så blir det nog en repa då med.

• basse

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:22

gör det!

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    4 december, 2003 vid 14:28

Om det blåser Nord e det ingen ide att kryssa sig..
    Det e ju bäst där det e grunt, o det e ju grunt överallt där man surfar vid Nordligt i Beerlanda sådeså wink.gif

Om man skall kryssa sig ut till det djuppa öppna vattnet e det lika bra att köra direkt till Silvik.

• karapp

Medlem
    4 december, 2003 vid 14:51

Så du tänkte köra mellan parkeringen i lerviken och lilla hästholmen (eller vad nu ön rakt utanför heter)…
    Då står man ju nästan hela tiden vilket är gött, blir nog till att surfa där på lördag.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfa idag i gbg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.