Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SURFA iMORGON GUBBAR!?1?!?
-
SURFA iMORGON GUBBAR!?1?!?
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 26 mars, 2004 vid 15:37Vilka har tänkt på det, o vart har ni/du tänkt o surfa hän isåfall!?!??!
Jag e surfsugen som ett aaaaaas!!
Verkar ju som det skall blåsa 8-11m/s enligt Dmi vilketfall.beachpojken svarade 20 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Ja, jag sticker nog ut om det blir vind men SMHI säger väl 6-9 m/s och det är väl knappast värt en resa ner till Varberg…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst26 mars, 2004 vid 16:11Nepp..No VARBERG fór me, måste vara lila om jag skall dra mej dit
men jag o colleman drar till Beerlanda imorgon hade vi tänkt, så kom dit för fan!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst26 mars, 2004 vid 20:19ofan..trevligt!
E många som kanske borde börja med det….
-
Om det blir ren sydväst så är väl Askim klart bättre men det är så jäkla trist om det vrider åt väst där. Får väl se hur det ser ut imorgon.
-
tacka vet jag fiskebäck, funkar lika dåligt på alla vindriktningar!
Hellyeah!
-
ha på din mobil rambo så ringer ja imorn å kollar varthän de blir. farsan kunde köra.
wosa
/nikke -
Heeey, det ser läckert ut. Hoppas att ni får fett surf.
Själv ska jag avnjuta lite nyfallen pudersnö här i Bad Gastein. har snöat i 3 dagar och offpisten har varit helt underbar. Syns på vattnet. Ha det gött
Logga in för att svara.