Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfa nära göteborg?

• Surfa nära göteborg?

Posted by anonym-anvandare on 25 juni, 2003 at 10:19

Tja alla!

Har precis vart i australien å surfat och nu vill ja givetvis fortsätta me det! har dock ingen aning om var och när?
    Vilka bra ställen finns det i sverige? Finns d något ställe som e nära göteborg? och vilken säsong är det som gäller?
    Hur får man reda på när surfingen e bra?
    Oj många frågor..
    Jättetacksam för svar!

mvh Jesper

anonym-anvandare replied 21 years, 6 months ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • jogo

Member
    25 juni, 2003 at 11:45

För några veckor sen mötte jag ett gäng med surfbrädor under armarna på Marstrandsön, så förmodligen går det att surfa där.

Ute vid “Kopparnaglarna” bygger vågorna rätt bra när det blåser, men om det blir surfbara vågor vet jag inte.

/Jonas

• anonym-anvandare

Member
    30 juni, 2003 at 11:24

Hörde från en kille som jobbar på Surfers Paradise att det skulle gå att surfa utanför Öckerö men det har jag inte sett själv. Annars ska det gå att surfa nära hamnen i Åsa.

Vad har du för bräda?

/Olle

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surfa nära göteborg?

You must be logged in to create new discussions.