Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfa och vinn

• maki5836

Medlem
    11 maj, 2005 vid 14:54

Har tävlat… men fattar inte riktigt vad det är man kan vinna?? Är det en lektion med Andreas Olandersson eller vad…? Lite utrustning på det hade varit kanon! wink.gif

• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2005 vid 15:32

Jäkligt kul att vindsurfare syns sådär, såg bannern på aftonbladet.se nyss.

En skön slamkrypare är det i frågorna… “När introducerades vindsurfing i OS?”

1984 uppvisningssport, 1988 riktig klass. Vad är rätt?

Jag behöver alltid alla lektioner jag kan få!

Deo På!

• mbkpeter

Medlem
    11 maj, 2005 vid 15:56

Satan va schyst att stöta på en hyffsat stor windsurfing associerad reklam på en av sveriges störta hemsidor (aftonbladet). Njut att det syns, även om det är helt ok om det så inte gör.
    Jo en 20-25 tusen att sätta sprätt på SP eller annan affär vore ok. Annars får Olandersson hjälpa mig att finslipa Rodeoflippen

• sebbe

Medlem
    12 maj, 2005 vid 08:38

du kan vinna en 3 dagars kurs 29-31 juli i varberg med andreas.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfa och vinn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.