Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfa på Julafton

• Surfa på Julafton

Publicerad av stellan på 23 december, 2003 vid 22:02

Med risk för att verka som man inte har ett liv, vilket i och för sig stämmer, ser det ut att blåsa bra imorgon. Själv har jag en lucka mellan 12-15 då man skulle kunna skylla på att man ska ”handla tidningen” eller ”gå tomte åt grannen”. Habo eller JP kanske. Någon annan?

anonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 2003 vid 23:19

Ja, men jag och anki vill, men på förmiddan för sen ska det storma och regna och så är det dax för kalle anka ju..
    Men vi behöver skjuts från lund..
    Anna

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 23:34

Två söta tjejer vill åka med dig Stellan! Svara då! Hallå! wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 23:35

Stellan Hallå!

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 23:38

Tja jag får väl försöka övertala frugan att jag skall köra till Lund på Jul afton hämta två söta tjejer och åka och kitea. Undrar vad hon säger wink.gif wink.gif
    Ps. Anki fråga Mike när vi får se prototyper på hans brädor.

• stellan

Medlem
    24 december, 2003 vid 07:57

Tyvärr – ändrade planer. Synd måste vara choufför idag till släkten. Ni får ha det så kul!!! God jul på er. Vi siktar på mellandagarna.

• rambo_johnson

Medlem
    24 december, 2003 vid 07:59

jag ska ut o kajta idag…solen skiner lite kallt dock bara 23 grader

• stellan

Medlem
    24 december, 2003 vid 08:48

God Jul på dig Rambo din jävla tomte! Kör så det ryker och skicka mer bilder. De gör matt man håller modet uppe!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 december, 2003 vid 09:45

ok, god jul på er. Verkar som att mission surf julafton misslyckats. Har förstått att förslaget inte var så poppis hos alla nära o kära smile.gif
    Anna

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfa på Julafton

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.