Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport surfa på teneriffa…

• sinclair

Medlem
    7 januari, 2004 vid 12:26

Tror det är dåligt med vindsurfing uthyrare i playa las americas. med det beror på att det sällan blir bra vind där. skulle det blåsa där blir det jäkligt justa vågor. Du har uthyrare i El Medano, det kanske finns möjlighet att ta med dig utrustning till Playa Las Americas om det skulle blåsa?

• anonym-anvandare

Medlem
    7 januari, 2004 vid 15:18

nej… det låter ju inte så superbra… har läst om El Medano… är det långt från playa de las americas? Blir det bättre vind där? Man kan ju inte vara där det är varmt utan att surfa… då blir jag deprimerad.. eller nåt..
    tack för svaret// Sara

• sinclair

Medlem
    7 januari, 2004 vid 16:09

När skall du åka dit?

Kolla med ett utav uthyrarna i el medan0 om det finns något i Playa Las Americas, jag tvivlar dock starkt. I Playa Las Americas krökas det bara.

http://www.fanatic.el-medano.com

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2004 vid 09:04

El Medano ligger ca 10 min bilväg från Americas och det går att ta lokalbuss dit. Jag rekommenderar dock att hyra bil för bussen åker in i varenda by på vägen så det tar nästan en timme att ta sig dit med buss. Fanatic uthyrningen är klart ok dock finns ingen möjlighet att köpa en försäkring om man skulle surfa sönder grejorna annars ett riktigt bra spot./TY

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2004 vid 16:25

I februari.

Det låter ju spännande… nästa år bestämmer jag vart semesterresan går…

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2004 vid 16:28

det låter ju ganska ok ändå… hoppet återkommer smile.gif… Tyvärr får jag ju inte lova att hyra bil riktigt än frown.gif men man får väl genomlida bussturen… vad gör man inte för lite surf smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport surfa på teneriffa…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.