Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Surfa till Steffo med mobilen
-
Surfa till Steffo med mobilen
Publicerad av steffo på 21 januari, 2007 vid 17:54Det går at surfa till Steffo med mobilen sedan ett tag tillbaka och jag provar just nu några olika styles. Prova gärna.
Har ni ingen vettig läsare i mobilen så hämtar ni Opera Mini genom att surfa eller WAPa till operamini.com från telefonen och ladda hem.
Det fungerar faktiskt rätt bra och man behöver ingen värstinglur.
Stylet som används just nu är ganska enklelt och saknar vissa funktioner.
wind-lover svarade 17 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jätte roligt grej och bra!
jag kommer använda mig av det 🙂
bla. är det kanon att kunna meddela andra från surfspots!Jag testade precis och jag jag kunde logga in.
Sen gick det inte lika lätt… Men jag gick in på “sidan” anpassad för telefon stämmer det? -
Jag testade med mobilen och nu kommer jag så långt att jag kan ta ett kort med mini opera och ladda upp 🙂 men det fönstret som man normalt får när man laddar upp en bild går inte att stänga.
-
Funkar bra med min lur! Hmmm, väcker tankar om att ha ett rent och enkelt “spotrapport” forum med lite förifylld info för snapp inknappning och kanske få rejälare fart i det som surfnet.se (all heder åt det!!) försökt men kanske inte riktigt lyckats med?!?
Trevligt!
-
@Steffo 361345 wrote:
Vad är det som inte fungerar. Vilken läsare använder du?
Okej nu funkar det lite bättre, jag gjorde bara lite fel innan..
men jag kommer in och kan läsa alla inlägg osv.. men på något sätt loggas jag ut hela tiden. -
Är det någon som har lyckats ladda upp en bild? Med Opera mini går det inte. Och med Symbians egna browser blir jag utslängd direkt.
Om det fungerar bra så är tanken att man ska kunna ladda upp bilder och filmsnuttar direkt från surfet.
-
@Steffo 362017 wrote:
Är det någon som har lyckats ladda upp en bild? Med Opera mini går det inte. Och med Symbians egna browser blir jag utslängd direkt.
Om det fungerar bra så är tanken att man ska kunna ladda upp bilder och filmsnuttar direkt från surfet.
Jag har lyckats ladda upp en bild så långt att man i fönstret för uppladdning av filer ser filen och storleken men när jag klickar på “stäng detta fönster” så händer det inget. Ser dessutom att filen laddas från telefonen (en stapel)
Känns som om det är nära i alla fall :smirk: -
@Bjornen 362019 wrote:
Jag har lyckats ladda upp en bild så långt att man i fönstret för uppladdning av filer ser filen och storleken men när jag klickar på “stäng detta fönster” så händer det inget. Ser dessutom att filen laddas från telefonen (en stapel)
Känns som om det är nära i alla fall :smirk:Jag lyckades stänga fönstret nu men då får jag ett felmeddelande “vBulletin-meddelande, du angav ett ogiltigt inlägg. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige”
//Björn
-
Nu går det för mig…
men jag när jag ska skicka ett svar så får jag också ett sånt där fel meddelande?
vad gör jag för fel då? -
-
@Bjornen 362119 wrote:
Oj då…Har du lyckats ladda upp en bild ?
nej, jag skulle svara på ett inlägg bara… =/
-
@Bjornen 362121 wrote:
Nu testar jag med mobilen
aah då funkar det
konstigt varför jag inte fixar det.. jag har inte installerat något, kanske är det de?
Logga in för att svara.