-
Surfabstinensen för stor – behöver en fix
Aloha!
Om man jobbar dagtid i veckorna så krävs det rejäl tur med vinden för att scora vågor här i Svedala, så min surfabstinens har nu på senare tid nått nya nivåer. Är därför sugen på att åka till Norge/annat resmål över en weekend för att få mig en fix och stilla abstinensen så länge det inte finns surf här i Sverige. Problemet är att alla mina surfkompisar är bortresta/inte har råd eller på grund av andra anledningar inte vill åka med, så tänkte kolla här om det kanske finns någon med lika stor abstinens som jag som kanske skulle vilja haka på en sådan resa (eller om jag får haka på dig/er!)! Vore kul att slippa få åka själv och få dela lyckan med någon, “Happiness is only real when shared” heter det jue (förutom i en crowded lineup)! :smirk:Även om du inte vill följa med så får du gärna komma med tips på vart man skulle kunna åka, boende/resesätt osv. Just nu står siktet på Jæren om swellet linar upp då det finns direktflyg/inte tar särskilt lång tid att resa till Stavanger. Men som sagt, kom gärna med tips om du har en bättre idé! 🙂
pma om du är sugen!
/Nicke
Logga in för att svara.