Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfaffär i London?

• Surfaffär i London?

Publicerad av plankton på 25 april, 2000 vid 10:03

Ska åka till London en sväng, och undrar därför om det finns några bra surfaffärer att besöka där? Vad jag förstår så har dom bättre priser men hur är det med fraktkostnad, är det värt besväret tex med ett segel?

plankton svarade 25 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2000 vid 16:07

Nästan helt säker på att jag har sett nån annons i nån surfatidning om nån surfaffär i London.. kan tyvärr inte adressen.. men visst finns det!

• voodoo

Medlem
    25 april, 2000 vid 19:10

Kan inte tro att det skulle skilja så mkt. i pris så att det är värt att handla i London och släpa runt på en massa prylar.. stöd istället de få handlarna vi har här! Ha dé

• linsurfer

Medlem
    26 april, 2000 vid 06:43

Kollar man i Surfstores katalog så är priserna inte bättre. Pundet står ju i ca 14 kr. Ex Vision £869*13.85= 12035 kr. 9999 hos SP. thommen XL £1099*13.85=15221 kr, ca 13000 i sverige.
    Fast andra brädor som Techno och Flow och vissa segel är billigare men det äts nog upp av frakten.

• plankton

Medlem
    26 april, 2000 vid 09:04

Jag beställde nyligen en ny mastfot av bic från surfstore som kostade £21*13.5=283kr Där skilljer det sig nästan upp till halva priset för en likadan på tex B.skidSport. Handlade förövrigt en reservdel jag sumpat till min gammla mastfot där -det rostfria Quickrelese fästet som ser ut som en mod bult och sitter på själva foten- à 85kr. Det är klart man letar efter andra alternativ.

Så tanken föll såklart på ett nytt segel direkt från england, (deras inhemska förståss) men är det ingen större vinnst än på några hundralappar så får det va!

Segel sugen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA