Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › Surfanpassa din personbil.
-
Surfanpassa din personbil.
Publicerad av gurra1978 på 20 september, 2004 vid 20:30ollefax svarade 20 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Antag att en multivan kostar 300 000 kr. Då får jag 50 st mazda bilar istället. Detta alternativ är för oss med liten budget. De stora pengarna lägger vi på resor, bensin och surfprylar istället, precis som man bör göra
-
Hade det varit så väl nej tyvärr får du numera slänga upp nästan 500 000 men vem fan har råd med en ny! Jag har själv en beg.
-
ja gillar din uppfinnigsrikedom men varför ha ett bord i bilen? blir det inte jävligt bökigt när passageraren ska ut?
-
Svar till:
ja gillar din uppfinnigsrikedom
[/ QUOTE ]
Tack, man har helt enkelt för mycket fritid och fanatasi.Bordet är bara avlastning. Tänkte att det kunde vara skönt för passageraren att lägga bärbara datorn där och kolla på film när man bränner 50 mil til Varberg. Sen kan man ha lite ordning om man sitter och käkar och det spöregnar ute eller nåt. Inte testad det än men det är alltid kul att bygga nåt
-
Original infällt i sidan när det inte andvänds inte ivägen det minsta och nej bordet fanns innan jag ens föddes. Så det är någon annan som uppfunnit det.
-
patrikol.
jag pratade med gurra.jag har lurat på att ge mej på att bygga en säng/andra golv i min 245a. jag har tyvär fötts med en pedantisk ådra så jag tänkte fixa så man kan skjuta in seglena (i ordning…) under sängen och typ ha fritt över och sova i kärran om man åker iväg nått framöver (bussköp blir det inte förrns nästa höst).
men det är bör vara lite mer lättbyggt i en 245a… -
ok Sorry my mistake! Låter som ett intressant projekt öppet för lite goa lösningar. Lycka till!
-
Men då blir det väl en multivan inte sant?
hört att dom ska va bra nämligen….. -
blir samma krocksäkerhet som i bubblan, man slipper lida då man halshuggs genast.
Logga in för att svara.