Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfare i Grebbestad?
-
Surfare i Grebbestad?
Publicerad av sundberg på 30 augusti, 2009 vid 11:40Yo! Som rubriken lyder, finns det några likasinnade i grebbestad tro? Och i så fall, vart surfar du/ni?
Ha d gött!
/Tommysundberg svarade 15 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Tjenare!
Nyss gjort klart säsongen i grebbe! Surfade ibland nere vid bjkön i viken där när det blåste rakt in, rätt byigt men hyffsat platt! funkar men inte mer!
Nu är jag hemma igen!
Lycka till! -
jajamensan!!!
jag, anders, hans….
har precis varit ute… vid gullbringa. surfar också nere i grebbestad ibland, men gullbringa är roligare. dock ganska byigt. är ju en del öar här…..
vi är några stycken…. -
Ni kanske inte vet att Micheal Rossimeier har varit en vecka i Grebbestad seglade freestyle utanför TanumStrand.
Vår säsong är midsommar till mitten av augusti, ska försöka få igång lite event till nästa år runt vårt center i Tanum kanske ni kan vara en kontaktperson och resurs, vi söker personal till centret till nästa år, utbildning har vi under våren.
-
Glömde säga att mitt favoritställe är utanför Havstensund ute i Torgrimmen där elementet visar sitt rätta ansikte.
-
hade varit kul med lite event.
är d kona uthyrningen du tänker på? -
Va trevligt att höra! Har surfat utanför tanumstrand när jag jobbade där och numera blir det stranden i grebbestad, pålandsvind iaf ^^ Ska kolla upp gullbringa. Hoppas vi ses!
edit: får kika upp torgrimmen också såklart!
Logga in för att svara.