Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfare i västervik
-
@Rillo 445897 wrote:
Visst är det kul!!
Och mer kommer, då ett produktionsbolag hörde av sig till mig igår och vill göra ett repotage på lördag. Någon mer som vill haka på detta? Hör gärna av er via forumet så ska jag ta reda på plats och tid. Vore roligt om det kunde bli ett gäng./Rickard
Jag är nog hemma i helgen och kan kanske haka på. Jag skickar telefonnummer i ett pm. Horn-Magnus lär inte vara svår heller. Han kör ju typ jämnt.
-
Rillo;445897 wrote:Visst är det kul!!
Och mer kommer, då ett produktionsbolag hörde av sig till mig igår och vill göra ett repotage på lördag. Någon mer som vill haka på detta? Hör gärna av er via forumet så ska jag ta reda på plats och tid. Vore roligt om det kunde bli ett gäng./Rickard
Ser ju ut att bli fin västvind 🙂 .
Från SVT Väder:
Varningar: Kulingvarning utfärdad.
Uppdaterad: 2008-02-22 07:47Fredag 22/2 fm
Väst, 11-15 m/s.
Risk för vindar över 10 m/s: 99%
Lördag 23/2
Väst, 9-13 m/s
Max vindhastighet: 14 m/s
Söndag 24/2
Mellan sydväst och väst, 8-12 m/s
Max vindhastighet: 12 m/s/Henrik T.
-
Kul att den verkar bli mer folk på vattnet -08. Många nya och en del återfall.
Fast nackdelen är att man återigen kommer att bli frånseglad när Hänkö & LarsD dyker upp……. :cool2: men det är smällar man får ta -
@JörgenK 450233 wrote:
Kul att den verkar bli mer folk på vattnet -08. Många nya och en del återfall.
Fast nackdelen är att man återigen kommer att bli frånseglad när Hänkö & LarsD dyker upp……. :cool2: men det är smällar man får taHehe..jaså…du fruktar det….? Ja vi är taggade men inte så kallvatten-kittade men vi jobbar på det!
Logga in för att svara.