Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfarkompis?

• southe

Medlem
    29 juli, 2007 vid 20:40

Om ni är sugna så finns det en windsurfingklubb för tjejer, RAN, där man kan träffa andra likasinnade genom roliga sverigeresor och andra arrangemang. Jag är med och det är ett väldigt bra sätt att träffa andra i sporten!

Se http://www.ranwindsurfing.com/

Själv bor jag i Hägersten om du vill samåka någongång!
    /nina

• malteaserr

Medlem
    30 juli, 2007 vid 02:19

Halloj där!

Jag var ute i Björkvik idag. Det var fantastiskt bra! Synd bara att man har fel grejjer 🙁

Är också relativt ny, så jag samåker/umgås/chillar gärna med fler surfare!

Jag letar även som tusan efter en bra spot där det är långgrunt så man kan joxa och trixa utan att man skall måsta pina sönder stackars armarna genom att dra rigg. Var är det bäst i stockholm? Jag tycker det ser öppet och fint ut i Årsta havsbad men har ej varit dit än?

Hör av er

Marcus

Curly;401158 wrote:
    Jag har också nyligen börjat vindsurfa och kan rekommendera Erstaviken om man inte har egen utrustning. Jag är helt biten i sporten och ska snart köpa egna prylar, tjohoo!!

Jag lär gärna känna fler vindsurfare i Stockholm, ju fler man kan sticka ut med desto roligare! Johanna, jag sticker gärna med till Erstaviken nästa gång det blåser:)

/Helena

• niklasr

Medlem
    30 juli, 2007 vid 06:59

Hej,
    Dalarö tycker jag är bäst i stockholm pga att det är långgrunt och att man i starterna och vändningarna bottnar ifall man trillar av, testa det!

• malteaserr

Medlem
    30 juli, 2007 vid 10:07

dalarö låter kanon, skall även kolla årsta havsbad.

• malteaserr

Medlem
    30 juli, 2007 vid 10:16

jag kollade på eniro, där ser det ut som att det är långgrunt i schweizerdalen. bra ställe att träna jippar och andra tricks.

någon som testat där?

• malteaserr

Medlem
    30 juli, 2007 vid 10:28

Men suck, dessa svennebanangubbar som sätter upp förbud överallt.

Sv: Sura solbadare?
    …sedan så är det ju förbud mot vindsurfing iaf på Schweizer-badet (gäller nog kite också)…

• curly

Medlem
    30 juli, 2007 vid 10:49

längtar tills jag har skaffat utrustning så jag också kan sticka ut var jag vill! kanske även kan säga någon dag där vi går ut och tar några öl efter jobbet (om det inte blåser:cool2:) så kan man träffa lite fler vindsurfare att kunna sticka ut med på helger

• malteaserr

Medlem
    30 juli, 2007 vid 12:37

jag är på! öl e gott…

Curly;401317 wrote:
    längtar tills jag har skaffat utrustning så jag också kan sticka ut var jag vill! kanske även kan säga någon dag där vi går ut och tar några öl efter jobbet (om det inte blåser:cool2:) så kan man träffa lite fler vindsurfare att kunna sticka ut med på helger
  • curly

Medlem
    31 juli, 2007 vid 10:08

Jag går gärna ut och tar en öl nästa vecka när jag är tillbaka från semestern!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfarkompis?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.