Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbart i Varberg?

• s-1441

Medlem
    10 april, 2010 vid 15:33

http://www.klart.se sedan trycker du kust bland flikarna längst upp på sidan. sedan väljer du hallands väderö-nidingen sedan ytvattentemperatur 🙂 ser ut som det ligger mellan 7-10 grader just nu i ytan !

• v-thun

Medlem
    10 april, 2010 vid 15:34

Tror vattnet ligger runt 5C snarare!

• surfslusken

Medlem
    10 april, 2010 vid 16:39

Över 10C i vattnet???? Inte i Kattegatt iaf! Enlig DMI ligger de runt 5-6, och jag som badade i Varberg (al fresco mellan bastubaden) 🙂 senast i onsdags håller me dom. ett par veckor till så spräcker vi 10an.

• blabussen

Medlem
    10 april, 2010 vid 16:44

är de några som startat sässongen?

• surfslusken

Medlem
    10 april, 2010 vid 16:58
    blåbussen;605701 wrote:
    är de några som startat sässongen?

Vi va ett gäng som va ute 22 mars när ja gjorde säsongs debut, solsken o 4,7a i Apel. Gurra har bilder. Men säsongen tar aldrig slut här nuförtiden, me dagens gummi kör man året runt, till skillnad från Stockholm o andra otrevliga ostkustbyar.

• alohavbg

Medlem
    11 april, 2010 vid 18:46

Jag går ner och tar tempen på vattnet i morgon på Apelviken

• evis10

Medlem
    12 april, 2010 vid 15:12

Nan som aker fran götet till Varberg? om ni behover nan mer att dela bensin med sa finns jag har.
    Tjej, 28, har vagsurfat ett par ar men ar ratt dalig an haha men bryr mig inte sa hemskt mycket, bara alskar att vara i vattnet. Bor i grabo for tillfallet men kan ju ta mig in till stan.
    Jobbar oregelbundet sa kan aven vissa vardagar.

Evis 0739702030

• surfslusken

Medlem
    12 april, 2010 vid 18:25
    evis10;606006 wrote:
    Nan som aker fran götet till Varberg? om ni behover nan mer att dela bensin med sa finns jag har.
    Tjej, 28, har vagsurfat ett par ar men ar ratt dalig an haha men bryr mig inte sa hemskt mycket, bara alskar att vara i vattnet. Bor i grabo for tillfallet men kan ju ta mig in till stan.
    Jobbar oregelbundet sa kan aven vissa vardagar.

Evis 0739702030

Bara ring så kör ja från Varberg o hämtar dej, surf eller ej!!!
    (men du kan väl majla en bild innan så ja vet om ja ska svara)

• alohavbg

Medlem
    12 april, 2010 vid 18:57

7 grader i vattnet vid Apelviken Varberg kl 1915 2010-04-12

• gurra1978

Medlem
    12 april, 2010 vid 19:26

Kan tilläggas att det var 13 grader i skuggan idag och kanske 18 i solen. Med en vattentemp på 6.5 grad blir det rätt stor skillnad. Således är det brisdags vilket märktes idag. Snart kickar det igång på riktigt men helgen ser ju ut och erbjuda action om windguru har rätt.

• jojjo

Medlem
    12 april, 2010 vid 19:50

Tacka mig för helgens prognos, dottern fyller två=barnkalas hela söndagen=kan inte komma iväg och surfa=givet att det kommer blåsa…..

• fj69

Medlem
    13 april, 2010 vid 05:36

Tack snälla Jojjo, det var riktigt bussigt! Uppskattas! //F

• jojjo

Medlem
    13 april, 2010 vid 18:35
    FJ69;606115 wrote:

Njut så länge det varar, du var ju på barnmässan så du är snart drabbad själv:wink:

• fj69

Medlem
    13 april, 2010 vid 18:40

Ja du har rätt – men jag har gjort nåt riktigt listigt sörru – semester pappadagar the whole shabang i ett svep fr o m 1 sept, listigt va?!

//F

• surfmeister

Medlem
    13 april, 2010 vid 20:04
    FJ69;606115 wrote:

Dessutom har Jojjo bestämt sig för att jag och mina kids också ska vara på detta barnkalas. Min tjej har redan varnat mig för eventuella surftankar…..mao kommer det att bli kuling och feta vågor. 🙁

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbart i Varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.