• neven

Medlem
    20 april, 2009 vid 07:23

Sourra har köpt surfbuss! Lägg upp bilder på den!

• sourra

Medlem
    20 april, 2009 vid 07:29

Skit i bussen, köp Sabeln.

• johanw

Medlem
    20 april, 2009 vid 07:34

jag vill se bussen

• gonzo

Medlem
    20 april, 2009 vid 07:38

ja upp med bilder nu.
    premiärtur i den till la till helgen:)

• che_riff

Medlem
    20 april, 2009 vid 07:41

Nu kan du följa med på riktigt! Ställer på min i helgen. När blir första sovpremiären?

• tote

Medlem
    20 april, 2009 vid 07:59

Hell yeaahhh! Grattis och välkommen :grin:.

• tote

Medlem
    20 april, 2009 vid 08:00

Hoppas man får vara med och pimpa den…:wink:

• sourra

Medlem
    20 april, 2009 vid 09:04

Köp Saaben så visar jag bussen.
    Premiärsovet blir senast i Habo och visst får man vara med och pimpa den Tompa. Du får konsulta men håll dina kletiga klibbor borta =)

• che_riff

Medlem
    20 april, 2009 vid 13:26

Om jag förstått det rätt så blev det en liten bränslesnål fegisbuss från Tyskland :). Du kan få åka sist i konvojen tills vi en dag låter dig bära västen med färgerna. Hur går det med knypplandet Tompa? Är ryggmärket klart?

• tote

Medlem
    20 april, 2009 vid 16:40

Sourra; Du behöver inte åka sist. Jag kör bakom dig i ditt vinddrag så drar min kanske lite mindre! 😀

Knypplar ryggmärken som faaan! Har bara inte bestämt om det skall vara korslagda knotor eller bazookas:confused2:.
    Hur var det nu igen, du ville ha tyska färger och texten “I like it from behind” på ditt om jag inte minns fel :confused2: 😉 .

• sourra

Medlem
    20 april, 2009 vid 17:03

Tompa, du måste köra först annars kommer vi tappa bort dig i första bästa uppförsbacke. Men ja, det blev en tysk. En metallicgrön jävel som heter… ja vad heter den egentligen?

• zilversurfarn

Medlem
    20 april, 2009 vid 17:31
    sourra;541699 wrote:
    Tompa, du måste köra först annars kommer vi tappa bort dig i första bästa uppförsbacke. Men ja, det blev en tysk. En metallicgrön jävel som heter… ja vad heter den egentligen?

Little green bastard naturligtvis!

• sourra

Medlem
    20 april, 2009 vid 17:45

Haha, såklart! Hur kunde jag missa det. The Green Bastard III måste den ju heta.

• jonaish

Medlem
    20 april, 2009 vid 20:35
    sourra;541711 wrote:
    Haha, såklart! Hur kunde jag missa det. The Green Bastard III måste den ju heta.

lastbil med bred last.. hehe

• curry

Medlem
    21 april, 2009 vid 22:22

Köpte första bilen igår, Sjukt nöjd 😀

DasAuto.jpg

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.