• sourra

Medlem
    18 maj, 2009 vid 15:12

Det känns inte helt bra att sälja den soppasnåla laståsnan men nån av bilarna ska bort och det är inte bussen. Men visst ska det roadtrippas. Det blir både klättring och surf på agendan. Ska ni med?

• che_riff

Medlem
    18 maj, 2009 vid 17:23
    sourra;547380 wrote:
    Det känns inte helt bra att sälja den soppasnåla laståsnan men nån av bilarna ska bort och det är inte bussen. Men visst ska det roadtrippas. Det blir både klättring och surf på agendan. Ska ni med?

Vill så gärna hänga på men har fått en släng av minigris-influensan :(. Vi får surfcampa på RIKTIGT snart. Både mina järnslädar skall rulla förbi häpna kontrollbesiktningsmän från Transport Styrelsen inom en vecka!

• stebe

Medlem
    18 maj, 2009 vid 18:30
    sourra;547380 wrote:

Abslout, vecka 26 och 27 är redan bokade.

• sourra

Medlem
    18 maj, 2009 vid 19:05

Just ja, nu minns jag – chefen ändrade din ursprungliga semesterbokning. Själv måste jag ju nöja mig med industrisemester…

• kasimir

Medlem
    18 maj, 2009 vid 22:53

Kan tänka mig att köpa den om du stryker en nolla på både priset och modellnumret.

• sourra

Medlem
    19 maj, 2009 vid 00:02

Det är ju ett kap för bövelen. Den går dessutom snålare och lastar mer än gamla 900:an. Inte så mycket att orda om – köp!

• sourra

Medlem
    25 maj, 2009 vid 10:54

Det verkar som att den går ikväll för 7K utan vintersulorna. Sista chansen att lägga ett högre bud.

• hugeo

Medlem
    25 maj, 2009 vid 12:03

visa den

• sourra

Medlem
    25 maj, 2009 vid 12:45

Tig Reagan

• kvabbso

Medlem
    3 juni, 2009 vid 06:16
    Hbgkitare;542051 wrote:
    Och här är min!

surf%20wrap.jpg
    din e större, men min är snabbare

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.