Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surfbil!
-
Det känns inte helt bra att sälja den soppasnåla laståsnan men nån av bilarna ska bort och det är inte bussen. Men visst ska det roadtrippas. Det blir både klättring och surf på agendan. Ska ni med?
-
sourra;547380 wrote:Det känns inte helt bra att sälja den soppasnåla laståsnan men nån av bilarna ska bort och det är inte bussen. Men visst ska det roadtrippas. Det blir både klättring och surf på agendan. Ska ni med?
Vill så gärna hänga på men har fått en släng av minigris-influensan :(. Vi får surfcampa på RIKTIGT snart. Både mina järnslädar skall rulla förbi häpna kontrollbesiktningsmän från Transport Styrelsen inom en vecka!
-
sourra;547380 wrote:Det känns inte helt bra att sälja den soppasnåla laståsnan men nån av bilarna ska bort och det är inte bussen. Men visst ska det roadtrippas. Det blir både klättring och surf på agendan. Ska ni med?
Abslout, vecka 26 och 27 är redan bokade.
-
Just ja, nu minns jag – chefen ändrade din ursprungliga semesterbokning. Själv måste jag ju nöja mig med industrisemester…
-
Kan tänka mig att köpa den om du stryker en nolla på både priset och modellnumret.
-
Det är ju ett kap för bövelen. Den går dessutom snålare och lastar mer än gamla 900:an. Inte så mycket att orda om – köp!
-
Det verkar som att den går ikväll för 7K utan vintersulorna. Sista chansen att lägga ett högre bud.
-
Hbgkitare;542051 wrote:Och här är min!
din e större, men min är snabbare
Logga in för att svara.